اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

پدیده جوان سپاهان حال و روز خوبی ندارد

یاسین سلمانی بازیکن جوان سپاهان است و باتوجه به مصدومیتی که برایش اتفاق افتاد هنوز نتوانسته به روزهای اوج خود بازگردد.

پدیده جوان سپاهان حال و روز خوبی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، یاسین سلمانی بازیکن جوان سپاهان است که هفته چهاردهم لیگ برتر فصل قبل و با گلی که به سبک فان باستن به ذوب‌آهن زد سرزبان‌ها افتاد.

سلمانی که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود موفق شد در یک حرکت زیبا و در حالی که دروازه‌بان ذوب‌آهن از دروازه بیرون آمده بود، گلی زیبا را به ثمر رساند و سهمی در پیروزی سه بر یک سپاهان در شهرآورد اصفهان داشت.

یاسین در مجموع بازی‌های فصل گذشته سپاهان در لیگ برتر و جام حذفی موفق به زدن ۴ گل و دادن ۴ پاس گل به همبازی‌های خود شد و باتوجه به عملکرد خوبی که داشت، پدیده جوان لیگ برتر نیز نام گرفت.

بعد از پایان فصل گذشته مهاجم سپاهان در ابتدا تمایلی به تمدید قرارداد نداشت و هدف اول سلمانی رفتن به فوتبال اروپا بود و مدیر برنامه‌های این بازیکن در حال رایزنی با چند باشگاه اروپایی بود تا شرایط انتقال او را مهیا کند اما در نهایت این بازیکن در سپاهان ماند.

سلمانی در فصل جدید لیگ برتر نیز در بازی با صنعت نفت آبادان در هفته نهم لیگ برتر تنها گل تمیش را به ثمر رساند و پایه‌گذار کسب ۳ امتیاز برای محرم نویدکیا شد.

این بازیکن جوان سپاهان اما در بازی هفته یازدهم لیگ برتر مقابل پیکان دچار مصدومیت شد و بازی‌های باقی مانده از نیم‌فصل نخست و بازی‌های نیم‌فصل دوم را نیز تا هفته بیست و چهارم از دست داد و از بازی با صنعت نفت آبادان به لیست سپاهان بازگشت.

سلمانی در لیگ قهرمانان آسیا نیز طلایی‌پوشان را همراهی می‌کند و در بازی با الدحیل قطر و همچنین التعاون عربستان به عنوان یار تعویضی در دقایق پایانی بازی وارد زمین شد اما نتوانست عملکرد مناسبی داشته باشد و نشان داد هنوز با روز‌های اوج خود فاصله زیادی دارد.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول