اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

گستردگی وظایف تعزیرات حکومتی/ مدیر جدید نسبت به تعامل با دستگاه ها اهتمام ورزد

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی گفت: از آن جایی که تعامل با دستگاه ها در عملکرد تعزیرات موثر است لذا مدیر جدید با تعامل با دیگر دستگاه ها و هماهنگی در راستای وظایف تعزیرات اهتمام ورزد.

گستردگی وظایف تعزیرات حکومتی/ مدیر جدید نسبت به تعامل با دستگاه ها اهتمام ورزد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد علی اسفنانی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیر کل تعزیرات حکومتی که در محل این اداره برگزار شد، اظهار کرد: وظایف تعزیرات در سه بخش کالا خدمات، بهداشت و درمان و قاچاق کالا و ارز است و و در همین سه بخشی رسیدگی ها صورت می گیرد.

وی افزود: وسعت کار تعزیرات حکومتی  به قدری گسترده  است که کمتر مجموعه ای را می توان یافت که بدین گونه  به مسائل  حقوقی و قضایی نظارت کند.

معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کرد: در بحث گران فروشی، کم فروشی، اجبار به فروش، امتناع از فروش نیز در حیطه کار تعزیرات قرار دارد و می تواند حکم صادر کند.

وی یاد آور شد: در بحث خدمات،  اضافه دریافت و مصداق هایی که اشاره کردیم نیازمند مبنایی هستیم که توسط سازمان های مختلف باید تعیین شود.

اسفندانی اضافه کرد: یکی از مهم ترین مباحث پرداخته شده قیمت گذاری کالا و خدمات بود که در همین راستا 
39 مجموعه کار قیمت گذاری می کنند.

وی مطرح کرد: بحث خدمات بحث پیچیده ای است چرا که به عنوان مثال گاها  یک تعمیر ساده را به منظور دریافت دستمزد بیشتر  پیچیده جلوه می دهند و همین امر سبب می شود تا در صورت اطلاع تعزیرات ورود پیدا کند. 

اسفندانی افزود: تعامل دستگاه ها با یکدیگر می تواند موثر باشد و امیدوارم مدیر جدید نیز  اهتمام بورزند و با سازمان های مختلف هماهنگی لازم را انجام دهند.

وی ادامه داد: در بخش بهداشت و درمان وسعت بسیار زیاد است و صرف نظر از تعرفه بیمارستان ها و غیره در تجهیزات پزشکی نیز بین 250 تا 300 هزار قطعه داریم که نظارت بر  گرانی و تقلبی بودن کالا ها گاهی  ما را مجبور می کند تا  در اتاق عمل حضور پیدا کنیم. 

اسفندانی اضافه کرد: در بخش قاچاق کالا و ارز هم گستردگی زیاد وجود دارد و می‌طلبد نهایت دقت را داشته باشیم  که مرضی رضای خدا قرار بگیریم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی در پایان گفت: اخیرا اتفاقاتی در دنیا رخ داد که بر کشور نیز اثر گذار بوده و منجر به  افزایش قیمت شده است و این امر هشداری است که می‌طلبد تا  همکاران نظارت بیشتر داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول