اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

فینال لیگ برتر بسکتبال| ذوب‌آهن بازنده بازی نخست مقابل شهرداری گرگان

دیدار نخست فینال لیگ برتر بسکتبال بین تیم‌های ذوب‌آهن و شهرداری گرگان با برتری گرگانی‌ها به پایان رسید.

فینال لیگ برتر بسکتبال| ذوب‌آهن بازنده بازی نخست مقابل شهرداری گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، نخستین دیدار از مرحله فینال لیگ برتر بسکتبال از ساعت ۲۰:۱۵ امشب در ورزشگاه آزادی تهران بین تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و شهرداری گرگان برگزار شد.

محمدحسین اصغری، امیرعلی قلی‌زاده، سجاد مشایخی، فرید اصلانی، اشکان خلیل‌نژاد، محمد امجد، حامد سهراب‌نژاد، آرمان زنگنه، ارسلان کاظمی، علیرضا مرتضوی و محمدرضا اکبری بازیکنان ذوب‌آهن در این دیدار بودند.

در کوارتر نخست بازی بسیار نزدیک و حساس پیش‌رفت و بازی با نتیجه ۲۰ بر ۱۹ به سود شهرداری گرگان به پایان رسید؛ ذوبی‌ها در این کوارتر از پرتاب‌های آزاد خود استفاده نکردند تا بازنده این کوارتر باشند.

در کوارتر دوم شاگردان کوهیان در ذوب‌آهن بازی را بهتر شروع کردند و چند امتیاز پیش افتادند اما در ادامه بازی به تساوی رسید و بازی در نیمه نخست با تساوی در عدد ۳۶ به پایان رسید.

در کوارتر سوم شهرداری گرگان عملکرد بهتری نسبت به ذوب‌آهن داشت و توانست فاصله ۱۳ امتیازی ایجاد کند، این کوارتر با نتیجه ۲۴ بر ۱۱ به سود شهرداری گرگان به پایان رسید و نتیجه کلی بازی ۶۰ بر ۴۷ به سود گرگانی‌ها شد.

در‌ کوارتر چهارم شاگردان کوهیان در ذوب‌آهن تلاش زیادی برای جبران اختلاف ایجاد شده کردند اما در نهایت این دیدار با نتیجه ۷۲ بر ۶۴ به سود شهرداری گرگان به پایان رسید تا ذوب‌آهن بازنده بازی نخست فینال باشد.

در پایان این دیدار ارسلان کاظمی با کسب ۱۶ امتیاز بهترین بازیکن ذوب‌آهن بود؛ در سوی دیگر پتی با کسب ۳۲ امتیاز عنوان امتیازآورترین بازیکن شهرداری گرگان و بازی را به دست آورد.

به گزارش فارس، دومین بازی فینال لیگ برتر بسکتبال بین تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و شهرداری گرگان روز چهارشنبه ۷ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول