اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

استاندار مازندران دست به‌کار شد/ ساخت ورزشگاه ۳۰ هزار نفره در استان

با پیگیری استاندار مازندران و دستور وزیر ورزش و جوانان، ورزشگاه ۳۰ هزار نفره در استان مازندران ساخته می‌شود.

استاندار مازندران دست به‌کار شد/ ساخت ورزشگاه ۳۰ هزار نفره در استان

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید محمود حسینی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگاران با تبریک قهرمانی تیم فوتبال نساجی مازندران در فینال جام حذفی و صعود به جام باشگاه‌های آسیا به همه مردم استان اظهار کرد: نساجی مازندران شب گذشته در برابر آلومینیوم اراک بازی جوانمردانه‌ای را به نمایش گذاشت و شاهد خلق حماسه ورزشی توسط بازیکنان و کادر فنی این تیم بودیم.

وی با بیان اینکه دوران خانه‌ به دوشی تیم فوتبال نساجی مازندران به سر خواهد آمد و برای زیرساخت‌های ورزشی استان مازندران به ویژه در بخش فوتبال برنامه‌ریزی خواهیم کرد، افزود: استان مازندران از لحاظ زیرساخت‌های ورزشی ضعیف است و باید این ضعف و کم و کاستی ها هر چه سریع‌تر جبران شود.

 

استاندار مازندران با اشاره به اینکه ساخت ورزشگاه ۳۰ هزار نفره را در بین دو شهرستان قائم‌شهر و ساری در دستور کار داریم و رایزنی‌های لازم را نیز با وزیر ورزش انجام دادیم تصریح کرد: وزیر ورزش و جوانان نیز در حاشیه قهرمانی نساجی مازندران در جام حذفی اعلام کرد که زیرساخت‌های ورزش فوتبال استان توسعه یابد و وعده ساخت ورزشگاه را داد.

حسینی‌پور از حمایت همه جانبه از تیم فوتبال نساجی مازندران خبر داد و یادآور شد: عملیات بازسازی ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر نیز در حال اجرا است و بر اساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده، کار ورزشگاه به اتمام خواهد رسید.

 

انتهای پیام /۸۶۰۵۹/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول