اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

سازماندهی خوب و حضور میدانی شهید سلیمانی باعث آغاز سقوط اسرائیل شد

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: اگر امروز شاهد آن هستیم که اسرائیل در مرز سقوط قرار گرفته است مدیون انقلاب اسلامی و حضور میدانی شهید سپهبد قاسم سلیمانی هستیم.

سازماندهی خوب و حضور میدانی شهید سلیمانی باعث آغاز سقوط اسرائیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستان صبح امروز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: اگر امروز شاهد این هستیم که اسرائیل در مرز نابودی و سقوط قرار گرفته است مسبب اصلی این امر انقلاب اسلامی ایران و سازماندهی خوب و حضور میدانی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود.

وی گفت: این روز پرافتخار را به ملت عزیز ایران و مسلمانان جهان اسلام به ویژه گلستانی‌ها تبریک عرض می‌کنم، بعد از دو سال وقفه خوشبختانه امروز شاهد حضور حماسی مردم در راهپیمایی بزرگ روز قدس هستیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان بر ضرورت نقش اثرگذار شهید سلیمانی در سقوط اسرائیل تاکید و ابراز کرد: نقش انقلاب اسلامی و حضور میدانی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بر کسی پوشیده نیست اگر امروز می‌بینیم که حزب‌الله لبنان، حماس و جهاد اسلامی در فلسطین و لبنان این طور می‌درخشد و اسرائیل در ورطه نابودی قرار گرفته مدیون رشادت‌ها و فداکاری شهید سلیمانی است.

انتهای پیام/۸۳۰۱۹/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول