اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

نتانیاهو به بنت: حماس، دولت فعلی اسرائیل را ضعیف می‌بیند

نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی و رهبر مخالفان در کنست از کابینه فعلی انتقاد کرد و آن‌ها را در مقابل جنبش حماس، ضعیف توصیف کرد.

نتانیاهو به بنت: حماس، دولت فعلی اسرائیل را ضعیف می‌بیند

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر سابق رژیم موقت صهیونیستی و رهبر مخالفان در کنست روز گذشته (شنبه) با انتقاد از کابینه فعلی تل‌آویو اظهار داشت که جنبش «حماس»، دولت کنونی اسرائیل را ضعیف می‌بیند.

طبق گزارش خبرگزاری «آناتولی» نتانیاهو در پیامی توئیتری نوشت: جنبش فلسطینی حماس، دولت فعلی [دولت ائتلافی به ریاست نفتالی بنت] را ضعیف می‌بیند؛ باید فوراً دولتی قوی و ملی به ریاست من تشکیل شود تا امنیت را بازگرداند.

نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی در ادامه افزود: «امروز حماس دولت ضعیفی را در مقابل خود می‌بیند که به‌ دست تاییدکنندگان تروریسم اداره می‌شود؛ دولتی که از مبارزه با تروریسم، مورد هدف قراردادن مقامات ارشد حماس و بازگرداندن صلح و امنیت به شهروند اسرائیلی عاجز است».

وی اذعان کرد: «هیچ دلیلی برای  انتظار حمله‌ی آتی به غزه وجود ندارد؛ [به جای آن] دولت فعلی باید برود».

نتانیاهو در پایان نوشت: «در زمان دولت حزب لیکود (حزب راست‌گرا به ریاست وی) وضعیت کشور از اول تاریخ تاکنون، آرام‌تر و امن‌تر بود؛ اما حالا و براساس بیانیه‌های ارتش اسرائیل، به فاصله یک ماه و نیم ۱۹ نفر کشته شده‌اند».

این انتقادات و حملات نتانیاهو به بنت در حالی انجام می‌شود که روز جمعه و در آخرین عملیات شهادت‌طلبانه در منطقه «العاد» نزدیک تل‌آویو، سه صهیونیست کشته و تعدادی هم زخمی شدند.

پیش از این نیز نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی در اعتراضاتی که طرفداران حزب راست‌گرای صهیونیستی در مقابل دفتر نفتالی بنت برگزار کرده بودند، شرکت کرده و خواستار استعفای کابینه کنونی تل‌آویو شده بود.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول