اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

ارز ترجیحی خسارت آفرین بود

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: ارز ترجیحی فساد هایی را ایجاد می‌کرد که موجب خسارت هایی به مردم شد، البته در این عرصه سیاست های خوبی در پیش گرفته شده که به نفع مردم خواهد بود و از این رو باید کمک کنیم تا گام های مهمی برداشته شود.

ارز ترجیحی خسارت آفرین بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی شعبانی رئیس کل دادگستری استان قزوین در جلسه تجمیعی ستاد تنظیم بازار که پیش از ظهر امروز در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در شرایطی فعلی اقتصادی کشور که دشمن به دنبال سلب امنیت و آسایش مردم هستند، طبق برآوردهای کشوری قزوین توانسته جزو استان های موفق در مدیریت بازار باشد.

وی افزود: ارز ترجیحی فساد هایی را ایجاد می‌کرد که موجب خسارت هایی به مردم شد، البته در این عرصه سیاست های خوبی در پیش گرفته شده که به نفع مردم خواهد بود و از این رو باید کمک کنیم تا گام های مهمی برداشته شود.

شعبانی خاطرنشان کرد: دستگاه قضا نیز تلاش می کند تا در کنار مسئولان اجرایی با حمایت های خود بتوانند به مردم خدمات رسانی کنند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین یادآور شد: افرادی دارای تخلف و مرتکب جرم می‌شوند به دستگاه قضایی جهت برخورد با متخلفان معرفی شوند و البته تعداد معدودی از مجموعه دستگاه‌های اجرایی نیز گاهأ دچار تخلف میشوند که یقیناً برخورد با آنها مضاعف خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول