اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

دیدار وزرای خارجه ترکمنستان و امارات؛ توسعه تجارت در دستور کار

وزرای امور خارجه ترکمنستان و امارات روابط تجاری و اقتصادی دو کشور را ارزیابی و بر گسترش روابط تجاری و سرمایه گذاری تاکید کردند.

دیدار وزرای خارجه ترکمنستان و امارات؛ توسعه تجارت در دستور کار

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس، « رشید مرداف» وزیر امور خارجه ترکمنستان با «احمد علی الصائق» وزیر امور خارجه و همکاری‌های بین المللی امارات دیدار و گفت و گو کرد.

دو طرف به سطح بالای گفت و گوها بین روسای جمهور دو کشور اشاره و بر تعامل سازنده در چارچوب سازمان‌های بین المللی به ویژه سازمان ملل گفت و گو و به تداوم مشارکت در اجرای طرح‌های صلح طلبانه تاکید کردند.

وزرای خارجه ترکمنستان و امارات روابط تجاری و اقتصادی دو کشور را ارزیابی و بر گسترش روابط تجاری و سرمایه گذاری تاکید کردند.

دو طرف همچنین بر آمادگی برای نشست بعدی کمیته مشترک همکاری ترکمنستان و امارات که در ابوظبی برگزار می‌شود، تاکید کردند. دستور کار این کمیته موضوعات مشارکت در زمینه هایی مانند صنعت نساجی، مجتمع سوخت و انرژی، سرمایه گذاری، محیط زیست و امنیت غذایی، آموزش، علم و فرهنگ خواهد بود.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول