اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

به روز رسانی۱۴ مجموعه ورزشی شهرداری تهران/ نرخ مجموعه‌های ورزشی

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه نرخ مجموعه‌های ورزشی شهرداری از سازمان تربیت بدنی کمتر است، گفت: با نامه نگاری‌ها و ملاقات ها امیدواریم به نتیجه مطلوب برسیم تا شورا که وظیفه اش خدمات رسانی عمومی است با جریمه روبه رو نشود.

به روز رسانی۱۴ مجموعه ورزشی شهرداری تهران/ نرخ مجموعه‌های ورزشی

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره نرخ مجموعه‌های ورزشی شهرداری پایتخت اظهارداشت: نرخ مجموعه‌های ورزشی شهرداری از سازمان تربیت بدنی کمتر است با این وجود در گذشته ما از سوی تعزیرات حکومتی جریمه میلیاردی شدیم.

وی افزود: دادگاه اول و دوم به نفع ما رأی صادر کرده و در دادگاه تجدیدنظر رأی به ضرر شورا صادر شده و اعلام کرده اند که شورای چهارم باید ۲۶ میلیارد تومان جریمه بپردازد چرا که نرخ زمین های ورزشی آن زیاد بوده است.

چمران تصریح کرد: با نامه نگاری‌ها و ملاقات ها امیدواریم به نتیجه مطلوب برسیم تا شورا که وظیفه اش خدمات رسانی عمومی است با جریمه روبه رو نشود.

همچنین نرگس معدنی‌پور، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ۱۴ مجموعه ورزشی به روزرسانی شده است، گفت: ما در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و به ویژه در کمیته ورزشی اصرار داشتیم که شهرداری لایحه ای را در این زمینه ارائه دهد که در حال تکمیل است.

وی افزود: سازمان ورزش در ماه مبارک رمضان و در هفته سلامت اقدامات بسیار خوبی را انجام داده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول