اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ثبت‌نام بیش از ۱۳ هزار متقاضی مجرد در طرح نهضت ملی مسکن چهارمحال و بختیاری

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از ثبت‌نام بیش از ۱۳ هزار متقاضی مجرد در طرح نهضت ملی مسکن استان خبر داد و گفت: از این تعداد تاکنون پنج هزار متقاضی واجد شرایط شناخته شده‌اند.

ثبت‌نام بیش از ۱۳ هزار متقاضی مجرد در طرح نهضت ملی مسکن چهارمحال و بختیاری

حسینعلی مقصودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از ثبت‌نام بیش از ۱۳ هزار متقاضی مجرد در طرح نهضت ملی مسکن چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: از این تعداد تاکنون پنج هزار متقاضی واجد شرایط شناخته شده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برای ۲ هزار و ۴۰۰ متقاضی مجرد مراحل تشکیل پرونده صورت گرفته است و یک هزار و ۱۲۵ نفر تأیید نهایی شده است.

وی کل ثبت‌نام نهضت ملی مسکن در شهرهای استان را بیش از ۶۱ هزار و ۵۰۰ متقاضی عنوان کرد و افزود: از این تعداد حدود ۳۰ هزار متقاضی حائز شرایط شناخته شده و بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ متقاضی تأیید نهایی شده‌اند.

4200 نفر واریز اولیه را انجام نداده‌اند

مقصودی اضافه کرد: برای ۱۰ هزار و  ۲۰۰ متقاضی افتتاح حساب صورت گرفته است و ۶ هزار نفر واریز وجه اولیه را انجام داده‌اند.

وی به ثبت یک هزار و ۲۳۱ واحد در سامانه نهضت ملی مسکن جهت استفاده از تسهیلات خودمالکین نیز اشاره کرد و گفت: این تسهیلات برای افرادی که دارای زمین بوده ولی  شرایط ساخت را ندارند بسیار مناسب است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به همکاری ضعیف دستگاه‌های اجرایی استان در معرفی اراضی مازاد دولتی جهت تأمین زمین طرح نهضت ملی مسکن، از اداره کل ثبت اسناد و املاک و امور اقتصادی و دارایی استان خواست بر اساس مکاتبات صورت گرفته در خصوص ارسال مشخصات و اطلاعات اراضی دستگاه‌های دولتی بر اساس ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن اقدام کنند.

انتهای پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول