اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

23 واحد نانوایی سطح شهر زنجان دو شیفته شد+لیست

مسؤول روابط عمومی اداره غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: انتخاب 23 واحد نانوایی برای ارائه نان به صورت دو شیفت کاری از روز پنجشنبه 4 خرداد 1401 در سطح شهر زنجان آغاز شده است.

23 واحد نانوایی سطح شهر زنجان دو شیفته شد+لیست

وحید اکبری، مسؤول روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به دو شفیته شدن برخی از نانوایی‌ها اظهار کرد: به منظور افزایش رفاه حال مردم برای تهیه و تامین نان، این اداره‌کل با برنامه‌ریزی به عمل آمده تمهیدات لازم نسبت به تعیین 23 واحد نانوایی منتخب به صورت دو شیفت کاری اقدام کرده است.

مسؤول روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان افزود: 23 واحد منتخب در شیفت صبح از ساعت 7 تا 14 و بعد از ظهر از ساعت 16 تا 19 و ساعات تا اطلاع ثانوی به‌ صورت فعال در دو شیفت کاری فعالیت خواهند کرد.

مسؤول روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان افزود: برحسب هماهنگی‌های صورت گرفته با فرمانداری زنجان، 23 واحد نانوایی به صورت پراکنده در سطح شهر انتخاب و اقدام به پخت دو شیفت خواهند کرد.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول