اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بخش مراقب‌های ویژه در بیمارستان‌های سمنان از کرونایی‌ها خالی شد

رئیس ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان گفت: فوتی‌های کرونایی در این استان به صفر رسیده و بخش مراقب‌های ویژه در بیمارستان‌ها از بیماران کرونایی خالی شده است.

بخش مراقب‌های ویژه در بیمارستان‌های سمنان از کرونایی‌ها خالی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، رئیس ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در سالن جلسات یادگار امام استانداری سمنان اظهار کرد: امروز شاهدیم بخش مراقب‌های ویژه در بیمارستان‌های استان سمنان از بیماران کرونایی خالی شده که جای شکرگزاری دارد و امیدواریم در آینده شاهد ریشه‌کنی این بیماری منحوس باشیم.

وی بیان کرد: استان سمنان در بیماری کرونا در وضع مطلوب و خوبی قرار دارد؛ چهار شهرستان سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار در وضعیت رنگ‌بندی آبی کرونایی و سایر شهرستان‌ها در شرایط زرد هستند.

رئیس ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان افزود: مراجعه مبتلایان کرونایی به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان با کاهش چشمگیری روبه‌رو بوده است و این میزان بالغ بر ۴۲ درصد نسبت به هفته گذشته کاهش یافته و در بحث بیماران بستری نیز با کاهش حدود ۳۰ درصدی همراه بودیم.

هاشمی بیان کرد: در حال حاضر، فوتی‌های کرونایی در استان سمنان به صفر رسیده است و ۱۰۰ درصد بیماران بستری نیز بهبود یافته و ترخیص می‌شوند.

وی تصریح کرد: ضرورت دارد تا همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی، زدن ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی در دستور کار قرار داشته باشد.

رئیس ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان ادامه داد: همه باید در برگزاری مراسم و برنامه‌ها از عادی‌انگاری و ساده‌انگاری پرهیز کنیم تا مجدداً شاهد افزایش ابتلا نباشیم.

انتهای پیام/74003/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول