اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

دولت کار سختی در پیش دارد/ حل مشکلات نیازمند همراهی و همدلی مردم است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: نباید انتظار داشت دولت به یکباره همه کم‌کاری‌ها و سوءمدیریت‌های دولت‌های قبل را جبران کند و با توجه به مشکلات بسیاری که وجود دارد رشد و پیشرفت نیازمند همراهی و همدلی همه اقشار است.

دولت کار سختی در پیش دارد/ حل مشکلات نیازمند همراهی و همدلی مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام عصر امروز در دیدار رئیس جمهور با اقشار مختلف مردم گفت: این سفر به این دلیل مایه خیر و برکت است که مشکلات و دغدغه‌های مردم چهارمحال و بختیاری مورد پیگیری جدی و موثر دولت قرار خواهد گرفت.

دولت نیازمند همراهی و همدلی مردم است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم تقویت دولت و افزایش اتحاد مردم با مجموعه دولت، خاطرنشان کرد: نباید انتظار داشت دولت جدید به یکباره همه کم‌کاری‌ها و سوءمدیریت‌های دولت‌های قبل را جبران کند و با توجه به مشکلات بسیاری که در جلو پای دولت است رشد و پیشرفت نیازمند همراهی و همدلی همه اقشار می‌باشد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص سختی کار مدیریت در شرایط فعلی تصریح کرد: در حال حاضر دشمنان و بدخواهان نظام همه تلاش خود را در راستای ناامیدکردن مردم به کار بسته‌اند که باید با کارهای تبیینی مانع به نتیجه رسیدن نقشه‌های شوم آن‌ها شد.

مشکلات استان را به سمع و نظر دولت رساندیم

نکونام تصریح کرد: مهم‌ترین مشکلات استان به صورت مفصل و میدانی در این سفر به مجموعه دولت عرضه شد و قول‌های خوبی برای مرتفع کردن آن‌ها گرفته و اعتبارات خوبی جذب شده و امیدواریم بسیاری از این مشکلات با توجه به عزم و تلاش‌های جهادی دولت مرتفع شود.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام همچنین در جلسه شورای اداری که با حضور رئیس جمهور، وزرا و مدیران استانی برگزار شد، گفت: شورای اداری باید مصمم باشد و عزمی جدی و راسخ برای تحقق اهدف سفر داشته باشد تا با تحقق بخشیدن به اهداف سفر عمل صالحی از خود به جای بگذارند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری خطاب به مسئولان با بیان اینکه حق بزرگی از مردم بر گردن ما است، ادامه داد: داشتن نگاه ما می‌توانیم و عزم جدی و راسخ لازمه تحقق وعده‌های این سفر است.

حوزه فرهنگ در چهارمحال و بختیاری نیازمند بودجه است

وی بیان داشت: مسائل و مشکلات این استان گفته شده که بیشترین مشکلات در مسائل فرهنگی، حوزه‌های علمیه، دستگاه‌های فرهنگی مانند ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی و ستاد امربه معروف و نهی‌ازمنکر است که نیاز مبرم به بودجه دارند.

امام جمعه شهرکرد ایجاد مرکز قرآنی را از ضرورت‌های مهم استان دانست و بیان داشت: همه مقدمات این طرح فراهم شده است و تنها مصوبه سفر رئیس جمهور را لازم دارد.

آب، از مهمترین مسائل استان است

وی ادامه داد: مسئله آب یکی از مهمترین مسائل این استان است چراکه لازمه هرکاری مانند تولید در عرصه‌های کشاورزی، دام و گردشگری آب است که دستورات ریاست جمهوری در این حوزه بسیار پسندیده بود.

نکونام در پایان افزود: درخواست داریم وضعیت راه‌های استان به گونه‌ای شود که به معنای واقعی از بن‌بست و محرومیت نجات پیدا کنیم.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول