اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مطیعی: استفاده بهینه از برق به فرهنگ عمومی تبدیل شود

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: استفاده صحیح و بهینه از برق، باید در جامعه به‌صورت یک فرهنگ عمومی شود.

مطیعی: استفاده بهینه از برق به فرهنگ عمومی تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، پیش از ظهر امروز در آستانه هفته صرفه‌جویی در مصرف انرژی، مدیران ارشد صنعت برق با نماینده ولی فقیه در استان سمنان دیدار کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در این دیدار ضمن اظهار خرسندی از زحمات تلاشگران صنعت برق در عرصه خدمت‌رسانی به مردم بیان کرد: استفاده صحیح و بهینه از برق، باید در جامعه به‌صورت یک فرهنگ عمومی شود.

وی با اشاره به اینکه تأمین برق مطمئن و مستمر در فصل تابستان به‌عنوان دغدغه مردم است، اظهار کرد: علاوه بر تلاش مسؤولان برق برای استمرار خدمات‌دهی، مردم هم ‌باید مدیریت مصرف را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان افزود: این همراهی سبب می‌شود تا بخش‌های صنعت و کشاورزی نیز در حوزه تولید، فعالیت‌های خود را به نحوی شایسته پیگیری و عملیاتی کنند.

مطیعی با تأکید بر اینکه یکی از بهترین شیوه‌های اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی هنر است، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های هنری برای اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی یک ضرورت برای نهادینه‌سازی این بخش محسوب می‌شود.

 وی با بیان اینکه امکانات و ظرفیت‌های بسیار مناسبی در بخش‌های مختلف داریم که باید از آن بهره‌گیری لازم به عمل آید، خاطرنشان کرد: توسعه انرژی خورشیدی و استفاده از سرمایه‌گذاران برای احداث این نیروگاه‌ها، یک ظرفیت شایسته به‌خصوص در استان سمنان است که با توجه به کویری بودن برخی مناطق، می‌توان نهایت بهره‌برداری را از این بخش کرد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول