اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تشکیل پرونده ۶ مدیر سابق متخلف در حوزه اراضی کشاورزی در گلستان

دادستان مرکز گلستان از تشکیل پرونده ۶ مدیر سابق متخلف در حوزه اراضی کشاورزی در گلستان خبر داد و گفت: برای ۶ نفر از مدیران سابق که در حوزه اراضی کشاورزی خیانت کردند، تشکیل پرونده دادیم

تشکیل پرونده ۶ مدیر سابق متخلف در حوزه اراضی کشاورزی در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، اسپانلو امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: سال گذشته تعداد ۱۲۳ هزار و ۶۷۲ هزار پرونده در دادسراهای گلستان به ثبت رسیده است.

وی تصریح کرد: این حجم زیاد از ثبت پرونده در دادسراهای گلستان نشان می‌دهد که قوه قضاییه چقدر با سختی و مشقت کار را دنبال می‌کند.

دادستان مرکز گلستان با بیان اینکه قوه قضائیه در زمینه ارز ترجیحی با تمام قوا وارد میدان شد، ابراز کرد: اگر دادستانی به درستی به وظایف خود عمل کند قطعا شاهد کاهش آسیب‌ها در جامعه خواهیم بود.

اسپانلو با اشاره به اینکه قوه قضاییه مانند آیینه شفاف عمل می‌کند، خاطرنشان کرد: قوه قضائیه منتظر نمی‌ماند جرمی اتفاق بیافتد سپس وارد میدان شود قوه‌قضاییه شبانه‌روز در میدان حضور دارد.

* توقف ساخت و سازهای غیرمجاز در روستای «زیارت» گرگان

وی با بیان اینکه رویکرد قوه قضائیه مردم‌محوری است، اظهار کرد: دادستان‌ها در سراسر استان گلستان بازدیدهای محله‌محور دارند و این بازدیدها سوری نیست اکنون حدود ۱۴ موضوع را در محله‌های «کوی عرفان» و «قلعه‌حسن» شهرستان گرگان در حال پیگیری است.

دادستان مرکز گلستان از توقف ساخت و سازهای غیرمجاز در روستای «زیارت» گرگان خبر داد و افزود: اکنون بعد از گذشت 20 سال می‌توانیم بگوییم که جلوی ساخت وسازهای غیرمجاز در روستای «زیارت» را گرفتیم و این کار برای نخستین بار در گلستان اتفاق افتاد.

اسپانلو با بیان اینکه رویکرد دادستانی بر مبنای تبصره ماده ۱۰ است، گفت: اجازه هیچ ساخت و ساز غیرمجاز را در گلستان نمی‌دهیم و با قدرت در این زمینه ورود می‌کنیم و اکنون ۱۰ برابر بیشتر از احکام تبصره دو را در استان اعمال کردیم.

وی از تشکیل پرونده ۶ مدیر سابق متخلف در حوزه اراضی کشاورزی در گلستان خبر داد و تصریح کرد: برای ۶ نفر از مدیران سابق که در حوزه اراضی کشاورزی خیانت کردند، تشکیل پرونده دادیم که برخی از این پرونده‌ها در دادگستری و بخشی در دادسراهای گلستان تشکیل شده است.
انتهای پیام/۸۳۰۱۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول