اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان از محل تسهیلات سفر ریاست جمهوری به سمنان

استاندار سمنان گفت: تسهیلات خوبی در سفر ریاست جمهوری به استان سمنان در نظر گرفته شده است که آمادگی تخصیص آن برای تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان و عملیاتی کردن ایده‌های آنان وجود دارد.

تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان از محل تسهیلات سفر ریاست جمهوری به سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان عصر امروز در جلسه ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان استان سمنان اظهار کرد: در راستای افزایش سهم تولید و صادرات و به‌تبع آن فرصت‌های شغلی در این استان، کد گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سمنان صادر شد که امری حائز اهمیت است.

وی افزود: توجه به تولیدات داخلی و اقتصاد مقاومتی به‌صورت ویژه در دستور کار ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان قرار داشته باشد.

استاندار سمنان با بیان اینکه به‌کارگیری اقدامات عملیاتی در خصوص عمل به تأکیدات مقام معظم رهبری در حوزه تحقق شعار سال امری ضروری است، خاطرنشان کرد: امروز نیاز است تا به سمت ایجاد اشتغال در حوزه دانش‌بنیان گام برداریم و از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان به‌صورت ویژه استفاده کنیم.

هاشمی بیان کرد: تسهیلات خوبی در حوزه سفر ریاست جمهوری به استان سمنان دیده شده که آمادگی تخصیص آن برای تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان و عملیاتی کردن ایده‌های آنان وجود دارد.

وی تأکید کرد: مقوله کمیت و کیفیت به‌صورت توأمان در زمینه دانش بنیادین و اشتغال مرتبط با آن برای ما بسیار اهمیت دارد.

استاندار سمنان ادامه داد: افزایش تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان همراه با افزایش کیفیت اقدامات و امور در این حوزه باید مدنظر مسؤولان این استان باشد.

هاشمی اضافه کرد: ارتباط حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک علم و فناوری به‌منظور تقویت بهره‌وری و افزایش راندمان در حوزه‌های کشاورزی، صنعت و گردشگری موردتوجه قرار گیرد.

وی اظهار کرد: مسؤولان، دانشگاهیان و مردم، سه مؤلفه اصلی برای تحقق شعار سال و فرامین مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت مردمی هستند.

استاندار سمنان گفت: ظرفیت و پتانسیل تقویت و ارتقای شاخص‌ها و پیشبرد برنامه‌های حوزه دانش‌بنیان در این استان فراهم است.

هاشمی خاطرنشان کرد: زیرساخت فرودگاهی مطلوبی در استان سمنان وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت برای رشد و تقویت حوزه صادرات و دانش‌بنیان و ایجاد زمینه‌های اشتغال بیشتر بهره گرفت.

انتهای پیام/2568/س/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول