اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

بهره‌مندی محرومان روستاهای گلستان از مصالح رایگان برای ساخت مسکن

معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن گلستان گفت: با همکاری بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان کشور اقشار کم درآمد علاوه بر دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه از کمک بلاعوض نقدی و مصالح ساختمانی رایگان برای احداث مسکن در طرح نهضت ملی مسکن بهره‌مند می‌شوند.

بهره‌مندی محرومان روستاهای گلستان از مصالح رایگان برای ساخت مسکن

به گزارش خبرگزاری فارس از گلستان،  محمد خسروی معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن گلستان در شورای مسکن در شهرستان علی‌آبادکتول اظهار کرد: در چهار شهرستان گلستان که یکی از آنها علی‌آبادکتول است برای افراد کم درآمد در دهک‌های پایین جامعه حمایت‌هایی از سوی بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان برای احداث و تکمیل مسکن روستایی در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: این افراد نباید تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی باشند و در این مرحله باید در روستای محل سکونت خود دارای زمین و یا خانه فرسوده بوده تا بتوانند از حمایت‌های مرتبط در مسکن محرومین استفاده کنند.

معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن گلستان خاطرنشان کرد: این حمایت‌ها علاوه بر پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد پنج درصد و باز پرداخت ۲۰ ساله شامل ۱۰ تن سیمان و ۲ هزار و ۲۰۰ کیلو گرم‌ میلگرد رایگان و مبلغ ۵۰ میلیون تومان کمک نقدی بلاعوض است.

خسروی بیان کرد: متراژ این واحدهای مسکونی ۵۰ متر‌مربع و در نهایت ۶۰ مترمربع بوده تا هم قیمت تمام‌شده کمتر و هم زودتر تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی گفت: با تلاش‌های مدیرکل بنیاد مسکن و استاندار توانستیم تاکنون از این طریق ۲ هزار سهمیه برای ساخت مسکن محرومین دریافت کنیم که این سهمیه برای استان در حال افزایش است.

انتهای پیام/۲۳۰۷/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول