اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

۳.۵ درصد جمعیت اسفراین تحت پوشش بهزیستی هستند

رئیس اداره بهزیستی اسفراین گفت: سه و نیم درصد جمعیت اسفراین تحت پوشش بهزیستی هستند که تعداد ۶۰۰ خانوار پشت نوبت حمایتی تحت پوشش قرار دارند.

۳.۵ درصد جمعیت اسفراین تحت پوشش بهزیستی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین، عصر امروز محسن عابدی زاده، رئیس اداره بهزیستی اسفراین در نشست خبری اصحاب رسانه اسفراین با تبریک هفته بهزیستی و تامین اجتماعی، اظهارکرد: سه و نیم درصد جمعیت اسفراین تحت پوشش بهزیستی هستند که تعداد ۶۰۰ خانوار پشت نوبت حمایتی تحت پوشش قرار دارند که تلاش خواهیم کرد تمامی آنها تحت پوشش قرار گیرند.

وی گفت: در کنار پوشش کامل پشت نوبتی های شهرستان سعی خواهیم کرد تا توانمندسازی آنها را مورد توجه قرار دهیم.

رئیس اداره بهزیستی اسفراین از افزایش مستمری از اردیبهشت ماه سال جاری برای خانواده های تحت پوشش خبر داد و افزود: مبلغ این مستمری برای خانوارهای یک نفره ماهانه ۴۲۰ هزار تومان، ۲ نفره ۶۰۰ هزار تومان، سه نفره ۸۴۰ هزار تومان، چهار نفره یک میلیون و ۸۰ هزار تومان و پنج نفره یک میلیون و ۳۲۰ هزار تومان است.

وی از تخصیص ۳۲ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره برای مددجویان این شهرستان خبر داد و گفت: از محل تبصره ۱۸ مبلغ ۲۶ میلیارد تومان و از محل تبصره ۱۶ مبلغ ۶ میلیارد تومان تسهیلات جهت اشتغال، کمک هزینه مسکن و تعمیرات اختصاص یافته است.

رئیس اداره بهزیستی اسفراین گفت: ۸ مرکز توانبخشی در این شهرستان فعالیت می کنند که ۲ مرکز در بخش حرفه آموزی مددجویان فعالیت می کنند که تاکنون موفقیت های خوبی را در این بخش بدست آورده اند.

پایان بخش نشست خبری بازدید اصحاب رسانه اسفراین از نمایشگاه صنایع دستی مددجویان مراکز چهاربرج و کوشا بود که در محل این اداره به نمایش گذاشته شده بود.

انتهای‌پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول