اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

کشاورزان با تحویل گندم به دولت مانع قاچاق این کالا شوند/فرزندآوری موجب تحکیم و نشاط خانواده است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: کشاورزان با تحویل گندم خود به دولت مانع قاچاق این محصول استراتژیک شوند تا دست دلالان از این بخش اقتصاد کوتاه شود.

کشاورزان با تحویل گندم به دولت مانع قاچاق این کالا شوند/فرزندآوری موجب تحکیم و نشاط خانواده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در خطبه های نماز جمعه امروز شهرستان بجنورد که در محل مصلی امام خمینی این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: امروز کشورهای همسایه از جمله ترکیه و امارات با کمبود گندم مواجه هستند و افرادی سودجو به دنبال تهیه و قاچاق این محصول به این کشورها هستند.

وی گفت: کشاورزان با تحویل گندم خود به دولت مانع قاچاق این محصول استراتژیک شوند تا دست دلالان از این بخش اقتصاد کوتاه شود.

امام جمعه بجنورد در ادامه به تشویق فرزندآوری در جامعه اشاره کرد و افزود: فرزندآوری موجب تحکیم و نشاط خانواده و زوجین می شود و باید جوانان ما به این سمت بروند.

وی بیان کرد: فرهنگ غلط پذیرش حیوان خانگی به جای فرزند در بین غربی ها رواج پیدا کرده است و در کشور ما نیز تعداد محدودی به تقلید از این فرهنگ اشتباه، حیوان خانگی را پرورش می دهند.

امام جمعه بجنورد افزود: باید خانواده ها این را مدنظر داشته باشند که فرزند وارث آنهاست و نیازهای عاطفی آنها را جبران می کند.

وی اضافه کرد: خانواده ها تلاش کنند تا پایه نظام خانواده را حفظ کنند و با نیکی و محبت در کنار یکدیگر زندگی کنند.

 نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در ادامه به پنجم مردادماه سالروز تاسیس نماز جمعه اشاره کرد و گفت: نماز جمعه میعادگاه و محل وعده و منبری برای تاثیرگذاری اخلاقی و اعتقادی است. 

وی افزود: مسوولان در نماز جمعه حضور پر رنگ داشته باشند و اهمیت زیادی برای این فریضه قائل شوند.

امام جمعه بجنورد نماز جمعه را محور وحدت و همدلی بین گروه ها و جناح ها دانست و خاطرنشان کرد: نقد و تشویق از رویکردهای خطیب نماز جمعه محسوب می شود و تمامی این رهنمودها برای کمک به خلق است.

وی تصریح کرد: نماز جمعه اعتماد عمومی را به نظام و حاکمیت افزایش می دهد و حضور جدی مردم در نماز جمعه گویای این مدعاست.

انتهای پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول