اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  فرهنگ عمومی

تولید روغن‌ و داروهای گیاهی با جدیدترین فن‌آوری

مدیرعامل گروه صنعتی راگا گفت: فعالیت اصلی شرکت، تولید روغن‌های گیاهی است که با دو برند تجاری راگا و راگان طلایی فعالیت می‌کنیم.

تولید روغن‌ و داروهای گیاهی با جدیدترین فن‌آوری

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا عباس ابوحمزه مدیرعامل گروه صنعتی راگا مستقر در نمایشگاه هم‌افزایی مدیریت ایران گفت: فعالیت اصلی شرکت، تولید روغن‌های گیاهی است که با دو برند تجاری راگا و راگان طلایی فعالیت می‌کنیم.

ابوحمزه با بیان اینکه این شرکت در سه حوزه آرایشی، درمانی و خوراکی در حال فعالیت است، گفت: بحث اصلی این است که با برند راگا در بخش درمانی در عطاری‌ها و طب‌های سنتی و پزشکان سنتی مشغول کار هستیم. شرکت راگا یک شرکت خلاق است که حدود ۱۵۰ نفر پرسنل دارد و کارخانه راگا در قم و دفتر مرکزی آن در چیتگر واقع است.

مدیر عامل گروه صنعتی راگا تأکید کرد: در حال حاضر ۵۴ محصول در سطح بازار تولید و عرضه می‌کنیم. ما بخاطر سیستم آنفلوراژی که در اختیار داریم ادعا می‌کنیم در برند‌های ایرانی رتبه برتر داریم زیرا در کشور فقط دو دستگاه از آن وجود دارد.

وی ادامه داد: شرکت ما دارای پزشک مستقر است که به استفاده کنندگان مشاوره رایگان بدهد تا بتوانند بهترین محصول خود را خرید و استفاده کنند. از دیگر مزایای شرکت ما این است که دارای مجوز از وزارت بهداشت هستیم از نظر درمانی، آرایشی و بهداشتی ۸ استاندارد ایزو BQS از انگلستان، استاندارد CE از اتحادیه اروپا، استاندارد FDA از کانادا و استاندارد Dr.Lee از چین را داریم.

ابوحمزه با بیان اینکه روغن برند آرگان شرکت ما از اینترفتای اسپانیا هم کیفیتش بیشتر است، گفت: ما این مزیت را می‌توانیم داشته باشیم که با توجه به تولید داخلی که داریم کاری کنیم واردات این محصولات ممنوع شود. در بحث روغن‌های خوراکی که رویکرد امسال در هدف شرکت آمده روزانه می‌توانیم ۲۰۰ تن روغن‌کشی دانه‌های روغنی را انجام دهیم و ۵۲ تن روغن خام را فرآوری کنیم.

مدیر عامل گروه صنعتی راگا ادامه داد: ۹۹% محصولات ما گیاهی است، برای مثال سیاه دانه تسکین دهنده ۹۹ درصدی درد است و یا روغن آرگان ۹۹% لطافت موی شما را بیشتر می‌کند و پوست شما را آبرسانی می‌کند.

وی با بیان اینکه یکی از هدف‌های بزرگ ما در بحث صادرات این است که با مرکز صادرات ایران وارد همکاری شویم، گفت: در بحث بازارهای آسیا و حوزه خلیج فارس و حوزه‌های اروپایی مثل انگلیس و آلمان که مطالعاتش هفته‌های آینده به پایان می‌رسد از نیمه دوم سال صادرات شرکت ما به این کشور‌ها آغاز خواهد شد.

ابوحمزه در پایان گفت: ما در این شرکت چهار سیستم روغن‌گیری داریم و تنها شرکتی هستیم که به چهار روش هات پرس، کلد پرس، بنماری و سیستم آنفلوراژ روغن‌گیری می‌کنیم. سیستم آنفلوزاژ به روزترین سیستم روغن‌گیری جهان است که هشت تا از آن در دنیا موجود است، یکی از آن دستگاه‌ها در کارخانه ما وجود دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول