اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

وجود ۸۰۰۰ کلاس درس کانکسی در کشور

وزیر آموزش و پرورش به وجود ۸ هزار کلاس درس کانکسی در سطح کشور اشاره کرد و گفت: عملیات ساخت مدارس کانکسی بالای ۱۰ نفر دانش‌آموز با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در کشور آغاز شده است.

وجود ۸۰۰۰ کلاس درس کانکسی در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در شورای اداری شهرستان عنبرآباد اظههار داشت: ظرفیت‌های خوبی در این شهرستان است که اگر شکوفا شود آن هم در این جامعه تولید که نشانه ارزشمندی است و امیدوارم با تغییرات استانی شاهد رشد تولید باشیم.

وی با بیان اینکه باید از مردم برای کارهای مردمی استفاده کرد و این هنر است و نباید در مدار بسته حرکت کنیم، افزود: در دولت مردمی خود مردم کارها را انجام‌ می‌دهند و کارهای مربوط به خدمات آموزشی، بهداشتی و.... به مردم وظیفه دولت است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: بنای دولت این است که بین مردم و با استفاده از ظرفیت مردمی برای آنها کار کند، افزود: دولت می‌خواهد همه مردم در همه شئون دخالت داده شوند و خود صاحب کار شوند چون‌ مردم توده نیستند.

نوری گفت: آیین نامه رتبه‌بندی معلمین آماده شده و به‌زودی ابلاغ خواهد شد تا کیفیت آموزش بالا رفته و صلاحیت معلمان ارتقا یابد.

وی به وجود ۸ هزار کلاس درس کانکسی در سطح کشور اشاره کرد و گفت: عملیات ساخت مدارس کانکسی بالای ۱۰ نفر دانش‌آموز با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در کشور آغاز شده است.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول