اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

یک انتصاب جدید در استانداری سمنان

سرپرست دفتر امور اداری مالی استانداری سمنان منصوب و معرفی شد.

یک انتصاب جدید در استانداری سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان،‌ آیین تکریم مدیرکل و معارفه سرپرست دفتر امور اداری مالی استانداری سمنان عصر امروز با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان در سالن‌ جلسات غدیر استانداری برگزار شد.

در این آیین ضمن قدردانی از تلاش‌های ابوالفضل صفاخواه، مدیرکل سابق دفتر اداری و مالی استانداری سمنان، محسن قزوینی به عنوان سرپرست جدید این دفتر معرفی شد.

محمد حمیدی، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان در این آیین اظهار کرد: هدف از برگزاری اینگونه جلسات، قدرشناسی از تلاش‌های صورت گرفته و آرزوی موفقیت برای فرد جدید در مسیر پیش رو و ایجاد صمیمت و همدلی بیشتر در مجموعه است.

وی افزود: انسجام و یکپارچگی موجود در مجموعه استانداری سمنان و همچنین دفتر امور اداری مالی استانداری امری بسیار مهم است و ضرورت دارد تا در مسیر جدید پیش رو، این امر همچنان تقویت شود.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان ادامه داد: این مهم حائز اهمیت است تا در ارتباط و تعامل مدیر با کارمندان، منافع مجموعه و سیستم‌ همواره مَدنظر، سرلوحه کاری و در اولویت قرار داشته باشد.

حمیدی اضافه کرد: عدالت در توزیع فرصت‌ها و منابع ضروری است و باید در حوزه‌ پشتیبانی و خدماتی این مهم همواره مَدنظر قرار گیرد و اجرایی شود.

وی بیان کرد: مدیران باید در نوع ارتباطات و تعاملات خود با کارمندان، بر اساس نحوه عملکرد و میزان فعالیت و تلاش‌های صورت گرفته عمل کنند که در این‌ صورت است همراهی و خدمت‌ خالصانه محقق خواهد شد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان گفت: از تلاش‌های ابوالفضل صفاخواه در حوزه مسؤولیت مدیرکلی دفتر امور اداری مالی استانداری سمنان تقدیر و تشکر کرده و برای قزوینی که از مجموعه دفتر اداری مالی است، در مسیر پیش رو از طریق انجام اقدامات مؤثر در سایه روحیه جهادی و کار شبانه‌روزی، آرزوی توفیق دارم.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول