اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

فوتبال شهرداری بندرعباس مجوز تیمداری در لیگ دسته دوم را از شورا گرفت

چهل و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس با دستور کار تیم‌داری شهرداری بندرعباس و تامین بودجه تیم فوتبال در فصل جدید نیز تشکیل شد.

فوتبال شهرداری بندرعباس مجوز تیمداری در لیگ دسته دوم را از شورا گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، چهل و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس امروز با دستور کار تیم‌داری شهرداری بندرعباس و تامین بودجه تیم فوتبال در فصل جدید با حضور شهردار بندرعباس و اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس برگزار و اعضا با ۶ رأی به تداوم تیم‌داری تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در لیگ دسته دوم کشور دادند.

شهردار بندرعباس: هزینه های تیم فوتبال ۱۳ تا ۱۳.۵ میلیارد تومان برای صعود است

شهردار بندرعباس در این نشست گفت:سال گذشته ثبت باشگاه و ترکیب هیات مدیره نیز انجام شد اما استقبالی از فروش سهام باشگاه شهر بندرعباس صورت نگرفت و بنگاههای اقتصادی هرمزگان برای خرید سهام رغبتی نشان ندادند.

مهدی نوبانی با بیان اینکه تورم در سال گذشته باعث شد هزینه‌های اسکان، تردد و غذا نیز به یکباره با افزایش رو به رو شود و به ناچار هزینه‌ها بالا رفت، اظهار کرد: اگر فصل گذشته با بدشانسی مواجه نمی شدیم اکنون باید جشن صعود به لیگ یک برگزار می‌کردیم و با حضور در مرحله پلی آف نیز توقعات از تیم شهرداری بندرعباس بالا رفته است.

وی با اشاره به اینکه در فصل گذشته کمک‌ها به گونه‌ای بود که اجازه ندادند در قالب بودجه باشگاه دیده شود بلکه حامیان قصد داشتند این کمک‌ها مستقیم به بازیکنان و کادرفنی پرداخت شود، عنوان کرد: هزینه ها برای فصل جاری برای صعود به لیگ بین ۱۳ تا ۱۳.۵ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

نوبانی با بیان اینکه رقم پیشنهادی شورای شهر به میزان ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه ای است که برای بقا تیم در لیگ دسته دوم می تواند کارگشا باشد، اضافه کرد: سرمربی تیم نیز از رقم ۸.۵ میلیارد تومانی برای صعود تیم صحبت می کند که با رقم پیشنهادی شورا تفاوت دارد و باشگاهداری با این رقم سخت است.

وی در پایان گفت: بنده شهردار و مجری تصمیمات شورای شهر هستم و هر تصمیمی گرفته شود آن را به مرحله اجرا می رسانیم.

کناری نژاد:: اگر به دنبال صعود هستیم بودجه ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیونی بعید می دانم ما را به صعود برساند

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان اینکه یکی از شعارهای شورای شهر بندرعباس اصلاح رویه ها بوده نه پاک کردن صورت مسأله، اظهار کرد: حذف کردن هنر نیست بلکه اصلاح رویه هنر است و امیدوارم بتوانیم با یک خرد جمعی تصمیم بگیریم که به نفع شهر و استان هرمزگان باشد.

احمد کناری نژاد با اشاره به اینکه تیم شهرداری بندرعباس امروز نماد و برند ورزش هرمزگان است، خاطرنشان کرد: چه ورزشی می توانست ۱۳ هزار نفر را در لیگ دسته دوم در یک هوای گرم و شرجی به ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس بکشاند جز فوتبال!

وی با بیان اینکه قلع و قمع کردن کاری ندارد اما صلاح در تداوم تیمداری است زیرا امروز چشم و امید مردم هرمزگان به تیم فوتبال شهرداری بندرعباس است، عنوان کرد: تیم ون پارس اصفهان در حالی که اصفهان تیم های ذوب اهن و سپاهان را دارد با ۲۰ میلیارد تومان توانست جواز صعود به لیگ را بگیرد پس با حرف های بدون استناد جو را مسموم نکنیم.

این عضو شورای شهر بندرعباس با اشاره به اینکه هزینه های تیمداری بستگی به سیاست اعضای شورا دارد با ۷ میلیارد می شود تیمداری کرد با ۲۰ میلیارد هم این امکان وجود دارد، اظهار کرد: اگر به دنبال صعود هستیم بودجه ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیونی بعید می دانم ما را به صعود برساند.

وی در پایان گفت: تیم فوتبال شهرداری بندرعباس یه سرمایه و نها ۱۵ ساله است و با یک تصمیم غلط نباید چشم به حذف یا خشک شدنش برویم.

 موسوی، عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس: سرمربی تیم مبلغ زیادی گفته است

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان اینکه با تیمداری شهرداری بندرعباس در رشته فوتبال مشکلی ندارم، اظهار کرد: اما شهرداری بندرعباس قرار بود برای توسعه ورزش همگانی، توسعه ورزش محلات و فضای ورزشی نیز گام های مثبتی بردارد.

سیدمحمدرضا موسوی با اشاره به اینکه بنای تیمداری بر این بود که باشگاه شهر بندرعباس ثبت شود تا از ظرفیت مالی خارج از شهرداری بندرعباس بهره ببریم، خاطرنشان کرد: اکنون توان درآمدزایی برای تیم فوتبال شهرداری بندرعباس چقدر است و چه میزان از بیرون از مجموعه شهرداری بندرعباس بودجه دریافت کرده ایم.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ قرار بود ۷ میلیارد تومان هزینه شود که بیش از 10 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه شد، عنوان کرد: می‌گویند سرمربی تیم مبلغ زیادی گفته و حتی پیش از اتمام فصل تسویه کرده که باید شهردار بندرعباس پاسخگو این موارد باشد.

این عضو شورای شهر بندرعباس با اشاره به اینکه اگر قرار بر تیمداری است باید شکلی درست و اصولی برای آن در نظر گرفت و تداوم شیوه‌های قبلی مورد قبول نیست، اظهار کرد: ۱۶ سال تکرار خطا و اشتباه امری ناپسند و به هیچ وجه زیبنده نیست.

وی در پایان گفت: چرا رده های پایه و آکادمی فوتبال شهرداری بندرعباس در چند سال گذشته تعطیل بوده و فعالیتی نداشته است.

به گزارش فارس، در حالی که کمتر از یک ماه تا شروع مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور زمان باقیست و اکثر تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها اردوی پیش فصل خود را سپری می نمایند، هرمزگان همچنان در انتظار معرفی سرمربیان نماینده‌های خود ( فولاد هرمزگان - شهرداری بندرعباس ) در این پیکارهاست.

انتهای پیام / ۸۸۰۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول