اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

کشف یک دستگاه لیفتراک قاچاق در محور بروجن_خانمیرزا

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف یک دستگاه لیفتراک قاچاق به ارزش 15 میلیارد ریال و کشف یک محموله میوه قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در استان خبر داد.

کشف یک دستگاه لیفتراک قاچاق در محور بروجن_خانمیرزا

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، منوچهر امان‌اللهی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از کشف کالای قاچاق خبر داد و گفت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارزِ پلیس آگاهی شهرستان خانمیرزا با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال یک محموله قاچاق از طریق محورهای ورودی استان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: مأموران ضمن هماهنگی قضائی به محور خانمیرزا - بروجن اعزام و با متوقف کردن یک دستگاه کامیون، در بازرسی از آن یک دستگاه لیفتراک مارک تویوتا فاقد مدارک مثبت گمرکی کشف کردند.

وی ارزش محموله کشف شده را بنا به نظر کارشناسان ۱۵ میلیارد ریال عنوان کرد و بیان داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

امان‌اللهی به کشف محموله کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان نیز اشاره کرد و افزود: مأموران پلیس در حین کنترل محور بروجن-لردگان تعداد یک دستگاه خودرو اتوبوس حامل بار قاچاق را شناسائی و با هماهنگی قضائی متوقف کردند.

وی اظهار داشت: در بازرسی از این خودرو  تعداد ۱۰۶ کارتن میوه آووکادو خارجی فاقد مدارک و مجوز قانونی کشف شد که ضمن تشکیل پرونده خودروی توقیفی با دستور مقام قضایی به انبار اموال تملیکی انتقال دلالت و اقدامات قضایی لازم انجام شد.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول