اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

یک واحد تولیدی چسب در شهرضا طعمه حریق شد/ 10 هزار لیتر بنزین سوخت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ۱۰ هزار لیتر بنزین در حادثه آتش‌سوزی یک واحد تولید چسب در شهرک صنعتی سپهرآباد طعمه حریق شد اما با اقدام به موقع از سرایت آتش به کارخانه‌های مجاور پیشگیری شد.

یک واحد تولیدی چسب در شهرضا طعمه حریق شد/ 10 هزار لیتر بنزین سوخت

منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرضا اظهار داشت: ساعت ۹ و ۴ دقیقه صبح امروز حریق گسترده در یک واحد تولیدی چسب در شهرک صنعتی سپهرآباد شهرضا به آتش‌نشانی اعلام شد.

وی با بیان اینکه در این حریق یک انبار حامل بنزین که در بشکه‌های غیراستاندارد نگهداری می‌شد طعمه حریق شد، افزود: در این حادثه بشکه‌ها با حریق مواجه و منفجر می‌شوند.

شیشه‌فروش با بیان اینکه در این حریق آتش‌نشانی‌های شهرضا، سپهرآباد، شهرک رازی و شهر گلشن به محل حادثه اعزام شدند، گفت: در این حادثه ۲ دستگاه تانکر آب نیز اعزام شد و در مجموع ۹ دستگاه آتش‌نشانی حریق را بعد از ۴۵ دقیقه مهار کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه در این حادثه به ۲ دستگاه ماشین خسارت وارد شد، بیان کرد: ۱۰ هزار لیتر بنزین در این حادثه طعمه حریق شد و با اقدام به موقع از سرایت آتش به کارخانه‌های مجاور پیشگیری شد.

وی با بیان اینکه نگهداری سوخت مغایر اصول ایمنی است، خاطرنشان کرد: همواره به شهرک‌های صنعتی توصیه کرده‌ایم که باید سیستم‌های اطفای حریق پیش‌بینی کنند و با توجه به گرمای هوا گاهی آتش‌سوزی در انبار به وجود می‌آید و باید واحدهای تولیدی الزامات ایمنی در انبارها را رعایت کنند.

شیشه‌فروش با بیان اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی، اداره کار و صمت باید دستورالعمل ایمنی حریق را به همه واحدهای صنعتی و تولیدی ابلاغ کنند، تصریح کرد: در مراحل نگهداری و حمل و نقل مواد و کالاها الزام کارگران به استفاده از حفاظت فردی در حین کار تأکید شده است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول