اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

جشنواره کشوری زکات در زنجان برگزار می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:با هدف ترویج و فرهنگ‌سازی فریضه واجب پرداخت زکات و نقش مهم آن در محرومیت‌زدایی جشنواره علمی، ترویجی و تکریمی زکات به صورت کشوری در هفتم مهرماه سال جاری در استان زنجان برگزار می‌شود.

جشنواره کشوری زکات در زنجان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، در راستای بهره‌گیری از رهنمودهای مرجع عالیقدر استان حضرت آیت الله سید محمد حسینی زنجانی در مسیر صحیح خدمت‌رسانی به نیازمندان و ارائه گزارش عملکرد درحوزه رسیدگی به خانواده‌های زیرپوشش سایر نیازمندان و برنامه‌ها و راهبردهای اجرایی در سال جاری به ویژه ترویج فرهنگ خیر و احسان و بهره‌مندی از سرمایه معنوی و اجتماعی روحانیت معزز، روح‌الله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان با حضور در بیت شریف این مرجع عالی قدر با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در این دیدار با بیان اینکه کمیته امداد به عنوان نهادی ولایی و مردمی است با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و خدمات ارائه شده به خانواده‌های و توفیقات این نهاد و تحقق برنامه‌های هدف‌گذاری شده در بخش‌های مختلف، اظهار داشت: کمیته امداد استان زنجان در حال حاضر به بیش از ۲۹ هزار خانوار مددجویی و سایر اقشار نیازمند در بخش‌های مختلف خدمت ارائه می‌دهد.
صالحی افزود: در کنار ارائه خدمات معیشتی، مهمترین راهبرد کمیته امداد استان زنجان توانمندسازی در ابعاد مهم توسعه و تقویت خدمات اشتغال و کارآفرینی، مسکن و خدمات فکری و فرهنگی برای مددجویان و سایر اقشار نیازمند است.
وی تسریع در خدمت‌رسانی به محرومین و نیازمندان، امیدآفرینی و ارائه خدمات اثرگذار در حوزه توانمندسازی جامعه هدف با استفاده از ظرفیت‌های عظیم مراجع تقلید، علما، روحانیت و قشرهای مختلف مردمی را از مهمترین شاخص‌های این نهاد عنوان کرد و گفت: مشارکت گسترده مردم و خیرین در ارائه خدمات مطلوب این نهاد به مددجویان  موثر بوده و باعث افزایش خدمات و بهبود فعالیت‌های این نهاد در زمینه رسیدگی حداکثری به نیازمندان شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان به برگزاری جشنواره ملی زکات در مهر ماه سال‌جاری اشاره کرد و افزود: دبیرخانه شورای زکات استان با هدف ترویج و فرهنگ‌سازی فریضه واجب پرداخت زکات و نقش مهم آن در محرومیت‌زدایی جشنواره علمی، ترویجی و تکریمی زکات به صورت کشوری در هفتم مهرماه سال جاری در استان زنجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول