اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

خواب گروهک‌های تجزیه‌طلب‌ درباره ایران هیچ‌گاه تعبیر نخواهد شد

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: جمهوری اسلامی و نیروهای مدافع آن به اهداف دشمن آگاه هستند و در همین راستا در روزهای اخیر حملاتی به پایگاه‌های تجزیه‌طلب خارج کشور صورت گرفته است.

خواب گروهک‌های تجزیه‌طلب‌ درباره ایران هیچ‌گاه تعبیر نخواهد شد

ابراهیم اسفندیاری عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با تأکید بر اینکه منشأ فتنه اخیر استکبار جهانی است، اظهار داشت: استکبار جهانی از اینکه در طول ۴۳ سال گذشته نتوانسته جمهوری اسلامی را از بین ببرد عصبانی است، خصوصاً اینکه شاهد است نظام مقدس جمهوری اسلامی روز به روز بالنده‌تر، محکم‌تر و قوی‌تر می‌شود و در این راستا دشمن به انواع گروهک‌ها کمک می‌کند تا اغتشاشاتی ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه از سمتی دیگر دشمنان در فضای مجازی در حال انجام اقداماتی بر علیه کشورمان هستند، افزود: دشمنان به‌دنبال اثرگذاری بر جوانان هستند و در این راستا در فضای مجازی حقایق را واژگون جلوه می‌دهند.

اسفندیاری با اشاره به اقدامات اخیر جمهوری اسلامی در مقابل عناصر تجزیه‌طلب تصریح کرد: جمهوری اسلامی و نیروهای مدافع آن به اهداف دشمن آگاه هستند و در همین راستا در روزهای اخیر حملاتی به پایگاه‌های تجزیه‌طلب خارج کشور صورت گرفته و در داخل کشور نیز اقدام به دستگیری سردمداران فتنه می‌کنند.

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تأکید کرد: همان‌طور که در طول ۴۳ سال گذشته عناصر تجزیه‌طلب به موفقیت دست نیافتند، در ادامه نیز اقدام مهمی انجام نخواهند داد اما نیاز است هوشیاری لازم را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه نیاز است پلیس در برخورد با اغتشاشگران مقتدر برخورد کند، خاطرنشان کرد: عناصر دشمن نیروهای ترسو هستند و در مقابل آن‌ها، انسان‌های شجاع همان نیروهای بسیجی هستند که با پشتوانه الهی در میدان حضور دارند.

اسفندیاری با اشاره به موضع‌گیری برخی از هنرمندان در فتنه اخیر، عنوان کرد: استکبار جهانی قصد تضعیف و شکست نظام جمهوری اسلامی را دارد و در این راستا یکی از مسیرهایش این است که افرادی مانند سلبریتی‌ها را تشویق می‌کند تا با صحبت‌هایشان بر مردم اثرگذار باشند و در این مسیر نیاز است صدا و سیما از ورود افرادی که با ضعف، به‌عنوان طعمه دشمن قرار می‌گیرند، جلوگیری کند.

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به آیه ۶۱ سوره احزاب خاطرنشان کرد: خشونت و خشونت‌طلبی اقدام دشمن و ایادی آن است که در این راستا قصد دارند با ایجاد خشونت در دل طرفداران نظام ترس ایجاد کنند در صورتی‌که قرآن شدیدترین لعن‌ها را برای افرادی مطرح کرده که در دل مردم ترس ایجاد می‌کنند و از سمتی امام(ره) بیان می‌کنند اگر شخصی به میدان بیاید و علیه نظام اسلامی فریادی بزند، مفسد فی‌الارض است.

انتهای پیام/۶۳۱۲۵/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول