اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب، بسیاری از توطئه‌ها را خنثی کرد

امام جمعه اردستان گفت: سخنرانی رهبر معظم انقلاب در جمع دانش‌آموختگان دانشگاه افسری بسیاری از توطئه‌ها را خنثی کرد و مسیرهای انحرافی را نشان داد.

سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب، بسیاری از توطئه‌ها را خنثی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، آیت‌الله حسن دهشیری، خطیب جمعه اردستان در خطبه‌های نماز جمعه اردستان با بیان اینکه سخنرانی رهبر معظم انقلاب در جمع دانش‌آموختگان دانشگاه افسری بسیاری از توطئه‌ها را خنثی کرد و مسیرهای انحرافی را نشان داد، اظهار داشت: رهبر انقلاب در آغاز نسبت به فوت بانوی جوان اظهار تاسف کرده و فرمودند که این حادثه دل ما را هم سوزاند و این موضوع اوج عاطفه رهبری را نشان می‌دهد که نسبت به آحاد ملت حساس هستند و سرنوشت مردم برای ایشان مهم است. 

وی با اشاره به موضع‌گیری زودهنگام برخی از افراد در خصوص فوت مهسا امینی، با یادآوری اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب قضاوت‌های عجولانه‌ای در خصوص مرگ این بانو صورت گرفت، عنوان کرد: مرگ این بانوی جوان بهانه‌ای برای اغتشاشات و انجام اعمال نادرست در کشور شد که البته طبق سخنان رهبر انقلاب اگر این موضوع هم نبود باز هم اغتشاشات صورت می‌گرفت.

دهشیری با بیان اینکه مظلوم واقع شدن نیروی انتظامی و بسیج از دیگر موضوعات مطرح در سخنرانی رهبر معظم انقلاب بود، خاطرنشان کرد:‌ در جریان اغتشاشات عده‌ای با جرم‌های متفاوتی دستگیر می‌شوند که به فرموده رهبر انقلاب نیاز است افراد جوانی که تحت تاثیر احساسات قرار گرفته و در این جریان دستگیر شده‌اند تنبیه و نسبت به مسائل آگاه شوند همچنین لازم است با افرادی که نقش بسیاری در اغتشاشات داشتند مطابق قانون برخورد و مجازات شوند.

امام جمعه اردستان در بخش دیگری از خطبه‌ها ضمن گرامیداشت و تبریک هفته فراجا،گفت: وظیفه ذاتی پلیس در همه جا دفاع از امنیت مردم است و در این راستا پلیس خود را موظف می‌داند که انواع امنیت‌های جانی، مالی و... را برقرار و با اشرار، قاچاقچیان و سارقان مبارزه کند.

وی در پایان ضمن اعلام حمایت از نیروهای انتظامی بیان کرد: حضور میدانی نیروی انتظامی در سال‌های متمادی و خصوصاً در حوادث اخیر نشان داده است که پایبندی،اقتدار و رأفت در عین استقامت در آنان وجود دارد.

انتهای پیام/۳۶۴۹/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول