اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

رئیس هیأت انجمن‌های ورزش‌های رزمی اصفهان انتخاب شد

مجمع انتخاباتی هیأت انجمن ورزش‌های رزمی استان اصفهان برگزار و رئیس جدید این هیأت ورزشی انتخاب شد.

رئیس هیأت انجمن‌های ورزش‌های رزمی اصفهان انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجمع انتخاباتی هیأت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان اصفهان ظهر امروز با حضور رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی و مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد.

برای این مجمع انتخاباتی حمیدرضا پارسی‌منش و حمیدرضا بابایی به عنوان کاندید ثبت نام کرده بودند که به بیان تجربیات و برنامه‌های خود برای این هیأت ورزشی پرداختند که بابایی انصراف داد و در ادامه انتخابات برگزار شد.

پس از برگزاری انتخابات حمیدرضا پارسی‌منش با کسب ۲۶ رأی از مجموع ۲۷ رأی به عنوان رئیس هیأت انجمن‌های ورزش رزمی استان اصفهان انتخاب شد.

در ادامه انتخابات هیأت رئیسه هیأت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان اصفهان برگزار شد که نرگس بنکدارچیان به عنوان نایب‌رئیس، نگین حامدیان به عنوان خزانه‌دار، رسول نظری به عنوان خبره ورزشی، اکبر امینی به عنوان عضو هیأت رئیسه آقا و نگار مصلح به عنوان هیأت رئیسه خانم انتخاب شدند.

من هم در انتخابات یک رأی دارم

جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در این مجمع اظهار داشت: رئیس انتخاب شده، پشتیبانی و همراهی اعضای مجمع را نیاز دارد؛ اداره کل ورزش و جوانان در حد امکان به حمایت و پشتیبانی از هیأ‌ت‌های ورزشی می‌پردازد.

وی خاطرنشان کرد: چهارمین مجمع انتخاباتی است که از زمان حضور من در اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار می‌شود، من هم یک رأی بیشتر ندارم و این اعضای مجمع هستند که رئیس هیأت ورزشی را انتخاب می‌کنند.

محمدی تصریح کرد: اعضای مجمع به حمیدرضا پارسی‌منش رأی اعتماد دادند و امیدواریم روزهای بهتر و پرفروغ‌تری را در این هیأت ورزشی داشته باشیم.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول