اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

موانع اشتغال‌زایی و کارآفرینی در مازندران رفع شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: سعی داریم مسیرهای کارآفرینی را با حمایت های فکری و مالی بازگشایی کنیم و موانع اشتغال زایی و کارآفرینی را حذف می‌کنیم.

موانع اشتغال‌زایی و کارآفرینی در مازندران رفع شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی باقری عصر امروز در دهمین جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران اظهار کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز در جلسه علنی پارلمان صلاحیت وزیر کار پیشنهادی را احراز کردند و بر همین اساس صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شد و این را به فال نیک می گیریم و امیدواریم اتفاقات خوب رقم زده شود.

وی تصریح کرد: امیدواریم وزیر تعاون جدید برنامه های خوبی که در سطح وزارتخانه دارند را بتوانیم در سطح استان به اجرا بگذاریم و شاهد رضایت جامعه هدف در سطح کشور باشیم.

باقری اشتغال را مهم ترین دغدغه مقام معظم رهبری و دولت عنوان کرد و افزود: ما نیز باید دست در دست هم با کمک به جریان تولید و اشتغال در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و شعار امسال تلاش کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران دولت سیزدهم را دولتی مردمی با دغدغه های انقلابی برشمرد و گفت: سعی داریم مسیرهای کارآفرینی را با حمایت های فکری و مالی بازگشایی کنیم و موانع اشتغال زایی و کارآفرینی را حذف خواهیم کرد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران نیز با قدردانی از برگزاری این جلسه اظهار کرد: حوزه زنان و خانواده باید به صورت فرابخش دیده شود.

سمیه قاسمی‌طوسی خواستار تقویت جایگاه خانواده شد و افزود: جایگاه مشاورین در دستگاه های اجرایی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

انتهای پیام/۸۶۰۱۸/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول