اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ماراتن انتخاباتی هیأت چوگان اصفهان پایان یافت

مجمع انتخاباتی هیأت چوگان استان اصفهان برگزار شد و پس از سه دور رأی‌گیری مجید اصلانی به عنوان رئیس هیأت چوگان استان اصفهان انتخاب و برای ۴ سال سکاندار این هیأت ورزشی شد.

ماراتن انتخاباتی هیأت چوگان اصفهان پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پنجمین مجمع انتخاباتی هیأت چوگان استان اصفهان پیش از ظهر امروز با حضور ابراهیم نوزایی رئیس فدراسیون چوگان و جواد محمدی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد. 

برای تصدی پست ریاست هیأت چوگان استان اصفهان، زهرا یاوری، محمد ساعدی و مجید اصلانی ثبت‌نام کردند؛ حسین جعفری، سرپرست قبلی هیأت چوگان استان اصفهان در این نشست حضور داشت. 

 

کاندیدا‌ها در زمان مقرر به بیان برنامه‌های خود برای هیأت پرداختند و سپس رأ‌ی‌گیری انجام شد؛ مجید اصلانی و زهرا یاوری به ترتیب با ۱۰ و ۹ رأی از مجموع ۲۰ رای به دور دوم راه یافتند، بعد از پایان دور دوم هر دو کاندید ۱۰ رأی به دست آوردند و انتخابات به دور سوم کشیده شد، در دور سوم با خروج نماینده آموزش‌و‌پرورش از مجمع، مجید اصلانی با ۱۰ رأی در مقابل ۹ رأی زهرا یاوری به عنوان رئیس هیأت چوگان استان اصفهان انتخاب و برای ۴ سال سکاندار این هیأت ورزشی شد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ع/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول