اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

امام جمعه قزوین: برخی مسئولان سابق استان به اعتماد مردم آسیب زدند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: برخی مسئولان سابق استان قزوین به اعتماد مردم ضربه های جدی وارد کردند.

امام جمعه قزوین: برخی مسئولان سابق استان به اعتماد مردم آسیب زدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قزوین که عصر امروز در سالن شهید سلیمانی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد فرهنگ و مردمی سازی جریانات از اهمیت خاصی برخوردار است و ضرورت دارد مسئولان نسبت به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند.

وی افزود: نمی‌توان مردم را با قانون وادار کنیم تا عملی را انجام دهند چراکه در اینصورت هیچ چیزی پیش نخواهد رفت لذا باید بسترسازی لازم برای رعایت قوانین فراهم شود.

امام جمعه قزوین خاطر نشان کرد: اگر به مردم کمک کنیم مردم همراه می شوند از این رو مسئولان باید به گونه ای برخورد کنند که مردم آن ها را به عنوان الگو بپذیرند.

نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد: متاسفانه برخی مسئولان سابق استان در گذشته به اعتماد مردم ضربه های جدی وارد کردند.

آیت الله عابدینی ادامه داد: چه طور ممکن است یک کشاورز حق احداث اتاقک ۲۰ متری در زمین خود را ندارد اما بعضی در مجاورت همین کشاورزان ویلاهای آنچنانی ساختند، همین تبعیض ها به اعتماد مردم خدشه وارد کرد.

وی بیان کرد: مردم ستون خیمه نظام هستند و اعتماد مردم رکن مهم اقتدار کشور است، کسانی که به اعتماد مردم خدشه وارد می کنند بسیار پلید تر و پست تر از کسانی هستند که سطل زباله آتش می زنند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: آن هایی که چشمانشان را به قانون بستند و در مواردی از متخلفان حمایت کردند سفیه هستند چرا که موجب شدند امید مردم نسبت به نظام کاهش پیدا کند.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم و شخص ریاست جمهوری دارای روحیه مردمی است، گفت: اعتماد مردم سرمایه عظیمی است لذا این سرمایه عظیم را باید حفظ کنیم و از انجام اموراتی که سبب خدشه وارد کردن به اعتماد مردم می شود جلوگیری کنیم.

آیت الله عابدینی گفت: رمز موفقیت مسئولیت حل مشکلات مردم است و تبعیض و ویژه خواری جامعه را از مردمی سازی دور می کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول