اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

فرماندار نهاوند: مسئولان ادارات موظفند قانون عفاف و حجاب را در مجموعه خود اجرا کنند

فرماندار نهاوند گفت: موضوع عفاف و حجاب علاوه بر وظیفه شرعی باید به عنوان یکی از قوانین کشور مورد توجه قرار گیرد و مسئولان ادارات موظفند این قانون را در مجموعه خود اجرا کنند.

فرماندار نهاوند: مسئولان ادارات موظفند قانون عفاف و حجاب را در مجموعه خود اجرا کنند

 به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند ضرغام احمدوند بعد از ظهر امروز در جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان اظهار کرد: در بحث عفاف و حجاب باید به بعد فرهنگی توجه شود که در این زمینه متولیان امور فرهنگی از جمله آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها باید ورود جدی داشته باشند و اقدامات فرهنگی را برای مخاطبان خود در برنامه قرار دهند.

وی افزود: موضوع بعدی در ارتباط با حجاب و عفاف توجه به قانون است زیرا رعایت حجاب امری قانونی است که لازم‌الاجراست که البته پشتوانه این قانون احکام الهی است.

 فرماندار شهرستان نهاوند با بیان اینکه روسای ادارات وظیفه دارند قانون جمهوری اسلامی را رعایت و آن را اجرا کنند اضافه کرد: یک اداره ملک شخصی کسی نیست که قانون در آنجا سلیقه‌ای اعمال شود بلکه متولیان هر اداره باید مطابق قانون جمهوری اسلامی عمل کنند و در این زمینه مدیران مسئول هستند.

وی افزود: علاوه بر مدیران ادارات، کارکنان هم از خانم‌ها و آقایان باید قانون را رعایت کنند و در صورت تخطی از قانون لازم است با متخلفین برخورد شود.

احمدوند افزود: البته نه تنها در ادارات بلکه مثلا در هر صنفی که تابع قوانین جمهوری اسلامی است باید چارچوب قانون رعایت شده و همه خود را ملزم به اجرای آن کنند.

وی با بیان اینکه در قرارگاه عفاف و حجاب هر اداره باید گزارش اقدامات عملی خود را بیان کند گفت: به منظور رصد فعالیت‌های صورت گرفته در بحث عفاف و حجاب باید بازرسی از ادارات انجام شود و گزارش آن برای فرمانداری ارسال گردد.

 فرماندار شهرستان نهاوند در پایان با تاکید بر رعایت قانون و انجام کار فرهنگی در کنار آن گفت: همه ما باید در قبال قانون مسئولیت بپذیریم.

پایان پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول