اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

پرداخت ۱۲ میلیارد تومان سرانه آموزش و پرورش مازندران

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، گفت: دولت سیزدهم ۱۲ میلیارد تومان سرانه آموزش و پرورش استان را واریز کرده است.

پرداخت ۱۲ میلیارد تومان سرانه آموزش و پرورش مازندران

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسین کمالی صبح امروز در دیدار وزیر آموزش و پرورش با حضور نماینده ولی فقیه در استان مازندران، اظهار کرد: گفتمان انقلابی در آموزش و پرورش توسط وزیر آموزش و پرورش احیاء شده است.

وی تصریح کرد: وزیر آموزش و پرورش اهتمام و توجه ویژه‌ای به ظرفیت‌ها و منابع انسانی استان مازندران دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خاطر نشان کرد: استاندار حساسیت ویژه‌ای به مباحث آموزش و پرورش دارند، حساسیت کار در این حوزه به خوبی تبیین شده و تکالیف را بر عهده ما می‌گذارند.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش به عنوان رسمی‌ترین نهاد تربیتی و آموزشی با مشکلاتی روبرو است با وجود پیشرفت‌ها هنوز به نقطه مطلوب و اهداف آرمانی این نهاد نرسیدیم و فاصله داریم و برای اینکه به این توفیق برسیم لازم است همه دلسوزان و مسؤولان نظام به نوعی در تحقق برنامه‌ها و راهبردها مشارکت داشته باشند.

کمالی ادامه داد: این نهاد بدون توجه حمایت و پشتیبانی نهادها نمی‌تواند گام مناسب بردارد در اتفاقات اخیر کشور حساسیت این نهاد بیشتر مشخص شده است، امید داریم روز به روز این همکاری و مشارکت افزایش یابد.

وی خاطر نشان کرد: مازندران بالاترین نرخ سواد کشور را در اختیار داشته از ۳ هزار و ۹۹۸ مدرسه حدود ۷۴۳ مدرسه غیردولتی در استان فعال بوده و این یک شاخص است که مردم در امر تعیلم و تربیت مشارکت دارند از ۵۲۳ هزار دانش‌آموز ۱۰۴ هزار نفر در مدارس غیردولتی مشول تحصیل هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران یادآور شد: در پروژه مهر مازندران جز سه استان برتر کشور شناخته شده است در جشنواره شهید فخری‌زاده در هفته تحقیق و پژوهش و آموزش و پرورش به عنوان دستگاه برتر و اول شناخته شده است.

وی میزان سرانه آموزش و پرورش مازندران را ۱۲ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: از ۴ هزار و ۳۶ ملک اقدام به دریافت سند تک برگی کردیم.

پایان پیام/۸۶۰۰۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول