اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

پایه اصلی جهاد تبیین در آموزش و پرورش شکل گیرد

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: پایه اصلی جهاد تبیین باید در آموزش و پرورش شکل گیرد.

پایه اصلی جهاد تبیین در آموزش و پرورش شکل گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، منصورعلی زارعی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در نشست با وزیر آموزش و پرورش، با گلایه‌ از وزارت آموزش و پرورش، اظهار کرد: در بحث رتبه‌بندی خیلی وقت است تصویب شده و کارمندان این وزارت‌خانه نگران هستند و زودتر باید تکلیف آن مشخص شود.

وی با اشاره به اینکه اتفاقات اخیر نشان داد دشمن چه میزان در مسائل فرهنگی سرمایه‌گذاری کرده است، افزود: پایه اصلی جهاد تبیین که مقام معظم رهبری باتوجه به جنگ‌ ترکیبی دشمنان تاکید داشتند باید در وزارت آموزش و پرورش شکل گیرد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه برنامه تحول بنیادین باید در آموزش و پرورش اجرا شود، خاطرنشان کرد: با این شیوه آموزشی باوجود تلاش‌های زیادی که در حوزه صورت گرفته، پاسخگو نخواهد بود.

زارعی با اعلام اینکه همه باید در حوزه آموزش و پرورش کار کنیم و برنامه تحول باید با شاخص‌ها قابل اندازه‌گیری باشد، تصریح کرد: باید در برنامه تحول شیوه‌ بکار گرفت و باید در شورای فرهنگ عمومی باید وظیفه آموزش و پرورش مشخص شود.

پیگیری پرداخت پاداش بازنشستگان فرهنگی

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار گفت: در رتبه‌بندی معلمان مُر قانون مصوبه مجلس عمل شود.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دارایی‌های آموزش و پرورش در استان بسیار وسیع است در قانون هم مولدسازی دارایی دولت پیش‌بینی شده است.

وی افزود: بضاعت موجود آموزش و پرورش در قالب مصوبه آموزش و پرورش در اختیار استان قرار گیرد فکر می‌کنیم تحول اساسی در استان خواهیم داشت.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با امکانات و مکان دانشگاه فرهنگیان، تصریح کرد: در این زمینه مشکلات اساسی داریم که با تدبیر وزارت آموزش و پرورش امیدواریم حل و رفع شود.

بابایی‌کارنامی ادامه داد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری هم تاکید فرمودند تنها راه تربیت معلمان از مسیر دانشگاه فرهنگیان است که باید این مسیر را پیش ببریم.

وی با اشاره به وجود ظرفیت بالا در استان مازندران، بیان کرد: باتوجه به نیروی انسانی و دانشگاه‌های فعال می‌توانیم از این ظرفیت در مسیر نه برای مازندران بلکه برای کل کشور استفاده کنیم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در ارتباط با مشکلات درآمدی و حمایت‌های سازمان نوسازی باید گفت از ظرفیت خیران استفاده شده که نیاز است حمایت شود.

بابایی‌کارنامی با تقدیر از بحث رتبه‌بندی معلمان، خاطرنشان کرد: توقع داریم مر قانون مصوبه مجلس عمل شود و در حقیقت پرداخت پاداش خدمت بازنشستگان فرهنگیان پیگیری خوبی صورت گرفت.

وی گفت: در برنامه هفتم و بودجه سال ۱۴۰۲ نمایندگان در کنار وزیر آموزش و پرورش هستند و حتما حمایت‌های حداکثری را از وزارت آموزش و پرورش خواهیم داشت.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول