اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آغاز حساب‌کشی از ترک فعل مدیران ادوار در مازندران/ راه‌اندازی اتاق فکر نخبگانی برای حل چالش‌ها

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران بر لزوم تمرکز مدیران اجرایی بر حل مشکلات لاینحل مردم در حوزه های مختلف و مبارزه با فساد تاکید کرد.

آغاز حساب‌کشی از ترک فعل مدیران ادوار در مازندران/ راه‌اندازی اتاق فکر نخبگانی برای حل چالش‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، روح‌الله سلگی صبح امروز در شورای مدیران حوزه سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با تاکید بر عزم دولت سیزدهم برای مقابله با فساد گفت: مفسدین با ناامید کردن مردم و در هماهنگی با معاندان در پی مشروعیت زدایی از ساحت مقدس انقلاب اسلامی هستند‌ و فاسدین بخاطر شکم و معاندان بخاطر اهداف شوم خود در این مسئله نقش آفرینی می‌کنند.

وی با تاکید بر رسیدگی به ترک فعل‌ها و تخلفات مدیران ادوار مختلف در مازندران اظهار کرد: دهیاران، بخشداران و فرمانداران ادوار مختلف در مازندران باید پاسخگوی ترک فعل‌ها و تخلفات خود باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اظهار اینکه مدیران هیچ شانی جز خدمت‌رسانی بی منت به مردم ندارند، افزود: مدیران باید قدردان خدمت به مردم و انقلاب باشند چراکه فرصت‌ها مانند ابرها می‌گذرد.

سلگی از دولت سیزدهم بعنوان دولت کار و خدمت یاد کرد و افزود: مدیران خسته ، ناامید و ناتوان از حل مشکلات جایی در این دولت ندارند.

معاون استاندار مازندران امیدبخشی در جامعه را وظیفه مهم مدیران دانست و افزود: مدیران ناراضی تراش در دستگاه‌ها توان همراهی با سیاست‌های دولت سیزدهم را ندارند.

این مسؤول تصریح کرد: مدیرانی که با سیاست‌های دولت همراهی نداشته باشند از قطار خدمت رسانی این دولت پیاده خواهند شد.

سلگی با تاکید بر تقویت ارتباط مدیران با مردم خاطرنشان کرد: مردمی بودن مدیران در دولت سیزدهم راهبرد مدیریتی است.

وی با بیان اینکه تببین فعالیت‌ها و مشکلات برای مردم ضرورت دارد، ادامه داد: مهمترین رسالت مدیران دولت، تسهیل امور مردم است.

سلگی بسترسازی برای ایجاد تحول بنیادین در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی را ماموریت خطیر دولت سیزدهم عنوان و خاطرنشان کرد: با افزایش تلاش مدیران در عرصه خدمت‌رسانی نشاط اجتماعی و سیاسی در کشور تقویت خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به دغدغه نماینده ارشد دولت در این استان برای رفع گره‌های کور توسعه گفت: نخبگان و فعالان فرهنگی، اقتصادی و سیاسی با راه اندازی اتاق فکر استانی برای یافتن راهکارهای اصولی در مسیر توسعه یافتگی پای کار بیایند.

پایان پیام/۸۶۰۳۱/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول