اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

جان‌فدا| اجرای طرح «سفیران جاده‌ای مکتب سلیمانی»

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از اجرای طرح «سفیران جاده‌ای مکتب سلیمانی» در توقفگاه خودروهای ترانزیتی جاده تهران- مشهد خبر داد.

جان‌فدا| اجرای طرح «سفیران جاده‌ای مکتب سلیمانی»

احسان منصورکیایی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی و روز جهانی مقاومت، بیش از ۱۰۰ بسته فرهنگی چندزبانه در مجتمع منتظر قائم گرمسار توزیع شد.

وی، سردار سلیمانی را یکی از محبوب‌ترین چهره‌های انقلاب اسلامی و نماد مبارزه با نظام سلطه و ظلم جهانی دانست و گفت: این شهید والامقام هرگز فکری جز حرکت برای عزت اسلام و مظلومان جهان در سر نداشت و زندگی خود را صرف مبارزه با ظالمان کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: شهید سلیمانی همواره نگاهش به افق نگاه مقام معظم رهبری دوخته شده بود و قدم برداشتن در راه او همواره جهادی والا محسوب می‌شود.

وی افزود: شناساندن سردار سلیمانی به جهانیان تکلیفی الهی است و این مسؤولیت بر عهده افرادی است که می‌توانند همچون رسانه جهانی مقاومت کار کنند تا واقعیت داستان منعکس شود؛ ما مسؤولیت داریم که بر موقعیت و اهدافمان پافشاری کرده و صدایمان را به گوش جهانیان برسانیم.

منصورکیایی تأکید کرد: باید از شرایط استفاده کنیم و با همدیگر متحد شویم؛ چون اکنون مردم دنیا تشنه این هستند که واقعیت ماجرا را بدانند و همه دنبال این موضوع هستند که چرا دولت آمریکا به آنها دروغ گفته و این اقدام تروریستی را انجام داده است.

وی رانندگان ترانزیتی را سفیران حوزه مقاومت خواند و توضیح داد: مسؤولیت ما در محور مقاومت این است که از امکاناتی چون وجود تیرپارک‌ها و رانندگان بین‌المللی استفاده و فرهنگ واقعی سردار سلیمانی را از طریق این سفیران بازگو کنیم.

پایان پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول