اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

بارش باران و برف از عصر جمعه در لرستان/ شهروندان مصرف انرژی را مدیریت کنند

معاون هواشناسی لرستان از ورود سامانه بارشی به استان از بعدازظهر جمعه خبر داد.

بارش باران و برف از عصر جمعه در لرستان/ شهروندان مصرف انرژی را مدیریت کنند

زینب اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، در تشریح آخرین وضعیت اب و هوایی لرستان، اظهار کرد: امروز با توجه به حاکمیت شرایط پایدار بر روی جو استان، از امروز تا ظهر فردا شرایط آرامی را پیش‌رو داریم.

وی خاطرنشان کرد: امروز و فردا به جز پوشش ابر و وزش باد قابل ملاحظه پدیده خاصی را در استان نداریم.

معاون هواشناسی لرستان از ورود سامانه بارشی به آسمان استان طی فردا شب خبر و ادامه داد: مدل‌ها نشان می‌دهند از فردا شب شاهد ورود و آغاز فعالیت سامانه بارشی بر آسمان استان هستیم، این سامانه بارشی از فردا شب تا بعدازظهر روز یکشنبه با شدت و ضعف بر روی منطقه فعال است.

اکبری بیان داشت: در این بازه زمانی برای نقاط مختلف استان علاوه بر ابرناکی و وزش باد شدید، بارش باران و گاهی رعد و برق را به دنبال دارد.

وی با اشاره به بارش برف در مناطق سردسیر استان، تصریح کرد: علاوه بر ارتفاعات و نواحی کوهستانی، در مناطق سردسیر به ویژه مناطق شمالی و شرقی بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

معاون هواشناسی لرستان افزود: با توجه به شدت بارش‌ها، از شنبه عصر تا بعدازظهر یکشنبه وقوع مخاطراتی همچون اختلال در تردد، لغزندگی در سطح جاده‌ها، ایجاد روان‌آب، آبگرفتگی معابر و کولاک برف در محورهای مواصلاتی انتظار می‌رود.

اکبری از کاهش دمای روزانه استان به دلیل فعالیت سامانه بارشی خبر داد و گفت: توصیه می‌شود شهروندان در جهت کاهش مصرف حامل‌های انرژی مدیریت لازم را اعمال کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول