اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

استقبال احزاب اردنی از عملیات استشهادی قدس: فلسطین رژیم اشغالگر را بیرون می‌اندازد

شماری از احزاب اردنی ضمن حمله شدید به بیانیه‌های حمایتی عربستان سعودی، مصر و اردن از رژیم صهیونیستی، تأکید کردند، این رژیمها، ابزاری در پروژه هدف قرار دادن ملتهای عرب هستند.

استقبال احزاب اردنی از عملیات استشهادی قدس: فلسطین رژیم اشغالگر را بیرون می‌اندازد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، پس از اینکه مصر، امارات، اردن و عربستان سعودی عملیات استشهادی در قدس اشغالی را که به هلاکت هشت صهیونیست منجر شد، محکوم کردند، برخی از احزاب اردن این اقدام کشورهای عربی را به شدت محکوم کردند.

«ضیف الله فراج» دبیر کل حزب ناسیونالیسم اردن به شبکه خبری المیادین گفت: هیچ امیدی به برخی از رژیمهای رسمی عرب نیست. این رژیمها، ابزاری در پروژه هدف قرار دادن ملتهای عرب هستند».

ائتلاف حزبهای ناسیونالیست و چپگرا در اردن تأکید کردند، پاسخ به کشتار اردوگاه جنین و حملات وحشیانه صهیونیستها به مسجدالاقصی، در قدس اشغالی، سریع و برق‌آسا بود.

حزب «العمل الاسلامی» (کار اسلامی) هم در این زمینه تصریح کرد، این عملیات در پاسخ به جنایات صهیونیستها بود و انجام چنین عملیاتهایی، تأییدی بر این است که ملت فلسطین همچنان به سرزمین و حقوق خود پایبند است و تمامی توطئه‌هایی را که در راستای نابودی مسئله فلسطین است، مردود می‌داند.

این حزب تأکید کرد، افزایش عملیاتهای مقاومت علیه رژیم صهیونیستی تأکید بر این مسئله است که سرزمین فلسطین، رژیم صهیونیستی را بیرون خواهد انداخت؛ رژیمی که در مقابله با نیروهای مقاومت فلسطین، در ترس و عجز به سر می‌برد.

در همین ارتباط، وزارت خارجه سعودی، ضمن محکومیت عملیات استشهادی در قدس، این عملیات را «حمله به غیر نظامیان» توصیف و ادعا کرد، باید فرآیند صلح با صهیونیستها از سر گرفته شود.

وزارت خارجه مصر هم ضمن محکومیت شدید عملیات استشهادی ، صهیونیستها را غیر نظامیانی دانست که مورد هدف قرار گرفته شده‌اند. وزارت خارجه اردن نیز ضمن محکومیت این عملیات، خواستار انجام اقدامات «فوری و کارآمد» شد.

پایان پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول