اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

مسئولان برای رفع دغدغه های مردم باید شبانه روزی تلاش کنند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: مردم ایران اسلامی با بصیرت و بینش بالای سیاسی خود نشان دادند برترین ملت دنیا هستند که در وفاداری همتا ندارند و بر این اساس مسئولان باید برای رفع موانع و دغدغه های مردم و پیشرفت کشور تلاش جهادی و شبانه روزی کنند.

مسئولان برای رفع دغدغه های مردم باید شبانه روزی تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی با اشاره به تاثیرات حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: در حالی که کشور بیش از ۴ماه ملتهب بود و عده ای القا می کردند که کار حکومت تمام و بین مردم و رهبری جامعه فاصله افتاده است، ملت حضور خیره کننده ای را به نمایش گذاشت که تمام دنیا را متحیر کرد.

وی افزود: رهبری به عنوان ستون خیمه انقلاب وقتی فرمودند ۲۲ بهمن امسال تماشایی خواهد بود برخی از رسانه ها فکر می کردند کار نظام تمام است و مردم دیگر به یاری انقلاب نخواهند آمد اما بصیرت ملت و پیوند با امامت جامعه تمام محاسبات دشمنان را به هم ریخت و در حالی که منتظر حوادث دیگر بودند با بانگ الله اکبر طبل پیروزی در چهل و چهارمین بهار انقلاب به صدا درآمد و یک گام دیگر در فتح قله های پیشرفت برداشته شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: از اول انقلاب تا کنون در مبارزه با ملت ایران شعار می دهند که کار رژیم تمام است و با تکرار وعده های شش ماهه و یک ساله و یا برف زمستان را انقلاب نخواهد دید اما دنیا متحیر شد از انسجام مردم و امام جامعه و حضو میلیونی که با مشت های گره کرده علیه دشمنان شعار دادند.

حجت الاسلام معبودی اضافه کرد: مشکلات معیشتی و اقتصادی که در جامعه وجود دارد دغدغه همه مردم ایران است و باید در حل مشکلات مردم همه با جان و دل کار کنند همانطور که از گردنه های سخت روزگار در طی ۴۴ سال عبور کردیم امروز نیز از تحریم ها با وحدت کلمه عبور می کنیم و محاسبات دشمن را به هم می ریزیم.

وی خاطرنشان کرد: عدم شناخت پیوند امامت و ملت در فرهنگ ایران اسلامی توسط دشمنان همواره محاسبات آن ها را به هم می ریزد و رهبری فرمودند؛ طراحی بزرگ و کامل دارند اما در محاسبه دچار اشتباه می شوند. ۲۲ بهمن مظهر شکوه یک ملت است که ۴۴ سال در برابر تمام جهانخواران ایستاده و تکیه گاه محرومین و مستضعفین بوده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در پایان گفت: نعمت ولی فقیه در جامعه که نقش امامت و انسجام جامعه را دارد در تمام مراحل بحران به فریاد کشور رسیده است و مردم نیز با بصیرت و بینش بالای سیاسی خود نشان دادند برترین ملت دنیا هستند که در وفاداری همتا ندارند مسئولین قدردان ولی نعمتان خویش باشند و برای رفع موانع رفاه و پیشرفت کشور تلاش جهادی و شبانه روزی کنند.

 پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول