اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

استاندار مازندران: نظارت بر بازارهای جدی تر می شود/ واحد گران فروشان تا ۱۵ فروردین پلمب می شوند

استاندار مازندران در جلسه ستاد تنطیم بازار استان خطاب به مدیران کل صمت، جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی گفت: واحدهای صنفی گران‌فروش در بازار عرضه و تقاضای استان در صورت اثبات و تجری در تخلف از سوی بازرسان، بدون هیچ قید و شرطی تا ۱۵ فروردین سال آینده پلمب شوند.

استاندار مازندران: نظارت بر بازارهای جدی تر می شود/  واحد گران فروشان تا ۱۵ فروردین پلمب می شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سید محمود حسینی‌پور عصر امروز در نشست ستاد تنظیم بازار مازندران اظهار کرد: تمامی مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی و نظارتی به ویژه صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی استان و همچنین بازرسان تعزیرات حکومتی برای مقابله با گران‌فروشی و رصد بازار عرضه و تقاضا در آستانه خرید های نوروزی و ماه مبارک رمضان در آماده باش باشند.

وی افزود: طرح تشدید نظارت بر بازار عرضه و تقاضای مازندران از ۱۵ اسفند امسال آغاز خواهد شد و در صورت تجری در تخلف، واحدهای گران‌فروش بدون هیچ قید و شرطی تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده پلمب شوند.

استاندار مازندران ادامه داد: واحدهای متخلف و متجاهر صنفی که بدون توجه به ضوابط عرضه و تقاضا اقدام به گرانفروشی می کنند به طور حتم با برخورد قاطع بازرسان مواجه خواهند شد.

حسینی پور اضافه کرد: از تمامی اصحاب رسانه و خبرنگاران استان می خواهم که در صورت مشاهده تخلف گرانفروشی، مراتب را به مسوولان در کمترین زمان ممکن گزارش دهند.

مقام عالی دولت در مازندران تصریح کرد: در کنار تشدید بازرسی ها همچنین اقشار مردم هم می‌توانند با تماس با شماره تلفن گویای ۱۲۴ تخلفات صنفی از جمله گرانفروشی در بازار عرضه و تقاضا را گزارش دهند.

استاندار مازندران تاکید کرد: کارگروه ویژه نظارت بر بازار با محوریت خبرنگاران در استانداری تشکیل شود و در صورت بروز تخلف صنفی در بازار، اصحاب رسانه گرانفروشان را به روابط عمومی استانداری معرفی کنند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول