اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مسمومیت دانش‌آموزان در 6 مرکز آموزشی و ورزشی سمنان/۷۵ نفر به مراکز درمانی سمنان منتقل شدند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از مسمومیت دانش‌آموزان در 6 مرکز آموزشی و ورزشی سمنان خبر داد و گفت: ۷۵ نفر از دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه شهرستان سمنان به مراکز درمانی منتقل شدند.

مسمومیت دانش‌آموزان در 6 مرکز آموزشی و ورزشی سمنان/۷۵ نفر به مراکز درمانی سمنان منتقل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: روز دوشنبه، ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۱، پس از اطلاع به اورژانس پیش‌بیمارستانی ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان مبنی بر مشاهده علائم بی‌حالی، ضعف و تنگی نفس دانش‌آموزان، مسأله در تعدادی از مراکز آموزش متوسطه دوره اول دخترانه شهرستان سمنان بررسی شد.

وی تصریح کرد: نیروهای امدادی و پیش‌بیمارستانی سریعاً به مراکز اعلام‌شده مراجعه کردند و پس از حضور کارشناسان در پنج مرکز آموزشی و یک مرکز ورزشی در شهر سمنان، ۷۵ نفر از دانش‌آموزان با نشانه‌های بی‌حالی، ضعف و علائم تنفسی به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان افزود: با توجه به حوادث مشابه رخ‌داده در چند روز گذشته در برخی شهرهای کشور، دانش‌آموزان و برخی اولیا به دلیل بار روانی ناشی از این مقوله دچار اضطراب و تنش روانی شده و اظهار دغدغه‌مندی کردند.

ریواده گفت: اقدامات موردنیاز توسط کادر درمانی در اسرع وقت برای این دانش‌آموزان انجام شد و اکثریت آنها در حال ترخیص از بیمارستان بوده و تعدادی نیز برای ادامه درمان در بیمارستان تحت نظر قرار گرفته‌اند.

عکس خبر تزئینی است.

پایان پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول