اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اردستان در حوزه گردشگری باید متحول شود

فرماندار اردستان با بیان اینکه اردستان در حوزه گردشگری باید تحول پیدا کند، گفت:با توجه به شرایط اقتصادی که در شهرستان اردستان وجود دارد و اولویت برنامه‌ها نیز در حوزه گردشگری تعریف شده ایام نوروز برای ما بسیار اهمیت دارد و می‌تواند به عنوان یک مقدمه برای دیگر اقدامات حوزه گردشگری باشد.

اردستان در حوزه گردشگری باید متحول شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، سید محمدهادی احمدی‌طبا فرماندار اردستان در ستاد تسهیل سفر شهرستان، اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی که در شهرستان اردستان وجود دارد و اولویت برنامه‌ها نیز در حوزه گردشگری تعریف شده ایام نوروز برای ما بسیار اهمیت دارد و می‌تواند به عنوان یک مقدمه برای دیگر اقدامات حوزه گردشگری باشد.

وی بیان کرد: رویکرد اصلی ما امسال این است که مجموعه اقدامات ما در ایام نوروز در محل نوروزگاه اردستان واقع در باغ پردیس بانوان به صورت متمرکز انجام می‌شود و با هماهنگی‌های انجام شده حدود ۲۰ غرفه در این محل ایجاد خواهد شد.

احمدی طبا تصریح کرد: در بازار روز سنتی شهر زواره حدود ده مغازه فعالیت خواهد شد و شور و نشاط خوبی در سطح شهر زواره ایجاد می‌شود همچنین در بخش مهاباد هم می‌خواهیم فعالیت‌ها بیشتر شود و با هماهنگی‌های انجام شده یک سیاه‌چادر در نوروزگاه اردستان نصب شود.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: تعداد دوازده بیلبورد در حاشیه جاده ترانزیت شهرستان اردستان نصب می‌شود که هر یک کیلومتر مسافران را به سمت شهرستان و نوروزگاه اردستان هدایت می‌کند.

وی بیان کرد: مجموعه مستندهای اردستان سرای من در حال آماده‌سازی است که تاکنون دو قسمت آن در رسانه‌های شهرستان درج شده همچنین تا پایان نوروز حدود ۶ قسمت از این مستند ها را درج خواهیم کرد که بازخورد‌های مثبتی نیز داشته و این مجموعه توسط جوانان اردستانی تهیه می‌شود.

پایان پیام/۶۳۱۳۵/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول