اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

آینده هرمز روشن است/ تشکر از قرارگاه مدینه منوره برای رفع مشکل مسکن در جزیره هرمز

امام جمعه هرمز گفت: آینده هرمز به همت جوانان و برنامه ریزی های فرهنگی صورت گرفته روشن و امیدبخش است.

آینده هرمز روشن است/ تشکر از قرارگاه مدینه منوره برای رفع مشکل مسکن در جزیره هرمز

به گزارش خبرگزاری فارس از هرمز، حجت الاسلام جعفر رستاخیز ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این جزیره اظهار کرد: هرمز افزود : آینده هرمز یک آینده روشنی است و با ید هرمز به عنوان یک جزیره متمدن ایثار و فرهنگی در دنیا شناخته بشود .

وی با اشاره به توافق اخیر ایران و عربستان گفت: توافق این ۲ کشور مسلمان برای از سرگیری روابط، شکست توطئه آمریکا و اسرائیل محسوب می‌شود و زمینه خروج این ۲ کشور مستکبر از منطقه را رقم خواهد زد.

امام جمعه هرمز اظهار کرد: آمریکا بزرگترین منکرساز عالم و شیطان اکبر است و هرچه که سبب تضعیف و شکست این کشور ظالم و مستکبر شود، یک حرکت انقلابی محسوب می‌شود.

توافق ایران و عربستان مایه افتخاری برای دولت آیت الله رییسی است

وی ادامه داد: زیرساخت توافق ایران و عربستان در زمان حیات سردار حاج قاسم سلیمانی و در عراق فراهم شده بود که اکنون با وساطت چین به سرانجام رسید و این مایه افتخار برای دولت انقلابی آیت الله رییسی و نظام اسلامی است.

حجت الاسلام رستاخیز گفت: دولت انقلابی ما با تغییر رویکرد در سیاست خارجی و اتحاد با روسیه و چین و برگزاری رزمایش های مشترک با این دو کشور بزرگ و در نهایت توافق به عربستان، شکستی دیگر بر حضور ظالمانه و چپاولگرایانه آمریکا و اسرائیل در منطقه تحمیل کرد.

وی عنوان کرد: وضعیت رژیم جعلی صهیونیستی با وجود اختلافات داخلی، آمدن مردم به خیابان‌ها و برخورد همراه با خشونت آنان به وخامت رفته است و در این شرایط در جبهه مقاومت انسجام و تولید قدرت را می بینید.

امام جمعه هرمز همچنین فرارسیدن سال نو شمسی را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: یکی از ویژگی‌های اسلام در این مورد این است که فرهنگ اسلامی را با سنت‌های ایرانی در هم آمیخت و این جشن بزرگ را ماندگارتر و معنوی‌تر کرد.

وی با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان نیز بر کسب آمادگی بر استفاده هر چه بیشتر از فیوضات و فرصت‌های کم‌نظیر آن در مسیر عبودیت، استغفار و کمک به مستمندان و نیازمندان تاکید کرد.

حرمت ماه مبارک رمضان را حفظ کنیم

حجت الاسلام رستاخیز با تاکید بر ضرورت حفظ حرمت ماه مبارک رمضان، گفت: ماه مبارک رمضان حرمت بسیار خاصی دارد و همه به‌ویژه مسافران نوروزی در حفظ حرمت این ماه عزیز توجه کافی داشته باشند.

امام جمعه هرمز با تقدیر و تشکر از نیروی زمینی سپاه و قرارگاه منطقه ای مدینه منوره نیروی زمینی سپاه در امر ساخت 100واحد مسکونی به مدد جویان و ایثارگران  در جزیره هرمز گفت: امروز سپاه پاسداران در همه عرصه ها برای حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن همان طور که در بحث امنیت در خط مقدم است در یاری رسانی به محرومین هم  پیش قدم است.

وی افزود: دیگر نهاد های انقلابی و دستگاه های اجرایی همه در کنار هم با یک طرح جامع این نهضت خدمات رسانی در جزیره هرمز به پیش ببرند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول