اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تذکر جدی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران؛ مدیران «ساعت‌دو» ای نمی‌خواهیم !

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران با تاکید بر اینکه مدیران، «ساعت‌دو‌» ای جایی در تیم مدیریتی دستگاه ورزش نخواهند داشت، گفت: کار در ورزش زمان نمی‌شناسد و باید شبانه روز کار کرد. باید تلاش را بیشتر کنیم و کار کنیم تا رضایت حداکثری را به وجود بیاوریم.

تذکر جدی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران؛ مدیران «ساعت‌دو» ای نمی‌خواهیم !

به گزارش خبرگزاری فارس از بهشهر، دومین جلسه شورای اداری اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران با حضور علی‌اصغر میرزایی فرماندار بهشهر، لقمانپور مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان، عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران، معاونان و روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان مازندران به میزبانی اداره ورزش و جوانان شهرستان بهشهر برگزار شد.

عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران در این جلسه، ضمن تقدیر از زحمات حسن رنگرز مدیرکل سابق در سالی که گذشت و تلاش و زحمات شبانه‌روزی همه همکاران ورزش و جوانان مازندران، با تاکید بر اتحاد و همدلی، اظهار کرد: این دولت انقلابی ایران قوی است که کار همراه با سلامت، کار با تعهد و تخصص و شایسته سالاری در این دولت اولویت دارد‌.

عالیشان افزود: کار کردن برای قشر جوانان و سلامت جوانان و جامعه افتخار است که به عنوان خانواده بزرگ ورزش در کنار هم در حال خدمت هستیم که این موضوع جای شکرگزاری دارد.

وی به اهمیت شناسایی استعدادها اشاره کرد و گفت: باید استعدادیابی درستی در نقاط مختلف استان صورت گیرد. اگر امکانات خوبی در اختیار استعدادها قرار گیرد می شود قهرمانان زیادی را در شهرها و روستاها کشف کرد.

عالیشان با بیان اینکه اگر جوانان ما سراغ ورزش بروند، قطعا دنبال بسیاری از آسیب‌ها نخواهد رفت، افزود: باید برای جوانان برنامه داشته باشیم.

وی ادامه داد: ظرفیت استان مازندران بسیار قوی است. استانی که ورزش سطح بالایی دارد، قطعا مدیران قوی ای هم دارد.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران خواستار شرکت مدیران استان در انتخابات فدراسیون‌های ورزشی شد و بیان کرد: سهم ورزش مازندران در فدراسیون‌های ورزشی خیلی کم است. مازندران ورزش اول کشور است اما در رأس فدراسیون‌ها کسی را نداریم که می‌توانیم مدیران خوبی در رأس فدراسیون‌های ورزشی داشته باشیم.

 مازندران استان ویژه برای وزارت ورزش است

هادی لقمانپور مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان، در این جلسه،خواستار استفاده از ظرفیت بسیج در بحث ورزش شد و گفت: توقع ما این است که حتما سراغ بسیج و تربیت بدنی در شهرستان‌ها بروید و از بسیج کمک بگیرید.

وی افزود: در طول این سال‌ها، بسیج ورزشکاران نقش تأثیرگذاری در پیشرفت ورزش استان داشته است.

مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: بسیج ورزشکاران، ضمن کمک، خدمات هم می‌تواند به ورزش بدهد.

لقمانپور با اشاره به اینکه، همراهی و همدلی باید بیشتر شود، افزود: نقطه قوت استان مازندران این است که بهترین ظرفیت نیروی انسانی را در سطح کشور دارد.

وی بیان کرد: مازندران استان برخوردار است و در واقع بیش از یک مدال در روز دارد. استان مازندران برای وزارت ورزش و جوانان اهمیت بالایی دارد.

برنامه‌ریزی مسؤولانه نسبت به ترویج ورزش در جامعه

علی‌اصغر میرزایی فرماندار بهشهر در حاشیه جلسه شورای اداری اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران، ضمن تقدیر از فعالیت‌های دستگاه ورزش در سال جاری، اظهار کرد: جای خوشحالی دارد که در دستگاه ورزش از ظرفیت بانوان به عنوان مدیر شهرستان‌ها و مدیران ستادی استفاده می‌شود که این نشان از ظرفیت بالای بانوان در امر مدیریت ورزشی است.

میرزایی افزود: چیزی که در جامعه ایجاد تحرک و نشاط برای همه اقشار مختلف می‌کند بحث ورزش است.

عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران در پایان جلسه شورای اداری ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه فضای ورزش باید پاک شود، اظهار کرد: همیشه و در همه کارها اخلاق باید رعایت شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران با بیان اینکه مازندران حرف اول را در ورزش کشور می‌زند، خاطرنشان کرد: سال آینده سال مهمی برای ورزش استان است و مسابقات آسیایی را داریم که باید همه برای موفقیت ورزشکاران مازندرانی تلاش کنیم.

وی از توجه به ورزش شهرستان های استان گفت و بیان کرد: در مدت ۱۲۰ روز حضور در ورزش استان بیش از ۱۰۰ بار در شهرهای استان حضور میدانی داشته‌ایم.

عالیشان با تاکید بر اینکه مدیران، «ساعت‌دو‌» ای جایی در تیم مدیریتی دستگاه ورزش نخواهند داشت، افزود: کار در ورزش زمان نمی‌شناسد و باید شبانه روز کار کرد. باید تلاش را بیشتر کنیم و کار کنیم تا رضایت حداکثری را به وجود بیاوریم.

وی با بیان اینکه، فضای ورزش فضای فرهنگی است، ادامه داد: همه باید زمان بگذاریم و وقت بگذاریم و وظایف خودمان را بدرستی انجام دهیم.

عالیشان افزود: نگاه ما توسعه ورزش همگانی در شهر و روستا است و امیدواریم در سال آینده اعتبارات خوبی برای ورزش استان داشته باشیم.

وی با اشاره به برگزاری کنگره شهدا در سال جدید، گفت: برنامه‌ریزی‌ها صورت گرفته تا تمام برنامه های سال جدید با نام و یاد شهدا برگزار گردد.

 

گفتنیست؛ در حاشیه برگزاری شورای اداری اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران از ادارات برتر شهرستان‌ها در در بخش برگزاری مراسم فرهنگی ورزشی در اعیاد شعبانیه و ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر تقدیر شد که در بخش برنامه‌های دهه مبارک فجر شهرستان‌‌های بابلسر، رامسر، بابل و ساری و در بخش برنامه‌‌های اعیاد شعبانیه، شهرستان های رامسر، ساری، محمودآباد، چالوس، قائمشهر، بابل و کلاردشت تجلیل شدند.

به گزارش فارس، همچنین در این جلسه از سرمایه گذاران و خیران ورزشی نیز تقدیر شد.

عکاس : شهرام جلالی

پایان پیام/۸۶۰۵۹/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول