اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

تخصیص ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان

معاون عمرانی استاندار خراسان‌شمالی گفت: در سفر رییس جمهور به استان با توجه به اهمیت موضوع برای پروژه بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان اعتباراتی اختصاص یافت که در حال حاضر ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار نقدی به آن تخصیص یافته است.

تخصیص ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز مهدی رشیدی، معاون عمرانی استاندار خراسان‌شمالی در پویش همراهان سفر ایمن در محل راهدار خانه امین الله اظهارکرد: در سفر رییس جمهور به استان با توجه به اهمیت موضوع برای پروژه بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان اعتباراتی اختصاص یافت که در حال حاضر ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار نقدی به آن تخصیص یافت که موضوع آسفالت آن را با توجه به وضعیت جوی استان آغاز خواهیم کرد. 

وی گفت: در سالی که گذشت بر اساس آمار کمیسیون ایمنی راه‌های کشور، خراسان‌شمالی با بیشترین کاهش تصادفات موفق به کسب رتبه نخست شد که نتیجه همراهی و تلاش‌های مدیران متولی استان است.

معاون عمرانی استاندار خراسان‌شمالی افزود: امیدواریم با همکاری شورای هماهنگی ترافیک دوباره برای سال جدید موفق به کسب رتبه نخست در کاهش متوفیان و تصادفات شویم.

پایان پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول