اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تنها تیم مسابقات آسیا هستیم که بازیکن خارجی ندارد

مدیر فنی تیم بسکتبال ذوب‌آهن با بیان اینکه تنها تیم آسیا هستیم که بازیکن خارجی ندارد، گفت: امیدوارم مقابل نفت عراق بازی خوبی را انجام دهیم، در این بازی ارسلان کاظمی را به دلیل آسیب‌‌دیدگی در اختیار نداشتیم و امیدواریم به بازی بعدی ما برسد.

تنها تیم مسابقات آسیا هستیم که بازیکن خارجی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان یکی از نمایندگان ایران در سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا در بازی نخست مرحله پلی‌آف این رقابت‌ها روز چهارشنبه ۹ فروردین‌ ماه در تهران به مصاف نفت عراق می‌رود و در صورت کسب دو‌ پیروزی از سه بازی می‌تواند به مرحله نیمه‌نهایی راه یابد.

پیمان صداقت‌نیا مدیر فنی تیم بسکتبال ذوب‌آهن در خصوص آخرین شرایط قبل از دیدار حساس با نفت عراق اظهار داشت: علی‌رغم این‌که برد و باخت در بازی با اردن در سرنوشت ما تاثیرگذار نبود، تمام تلاش خود را برای کسب پیروزی انجام دادیم، متاسفانه بازیکنان در نیمه اول و شروع نیمه دوم تمرکز لازم را نداشتند، اشتباهات زیادی مخصوصا در دفاع داشتیم.

وی افزود: با صحبت‌های مربیان در بین دو نیمه شرایط بهتر شد اما در مجموع با ۴ امتیاز اختلاف بازی را واگذار کردیم، امیدوارم مقابل نفت عراق بازی خوبی را انجام دهیم، در این بازی ارسلان کاظمی را به دلیل آسیب‌‌دیدگی در اختیار نداشتیم و امیدواریم به بازی بعدی ما برسد.

صداقت‌نیا تصریح کرد: در صورت برتری مقابل نفت به جمع ۴ تیم برتر راه می‌یابیم، احتمالا در آن مرحله با تیم شهرداری گرگان دیدار خواهیم داشت.

مدیر‌ فنی تیم بسکتبال ذوب‌آهن با بیان این که تیمشان تا این مرحله کار بزرگی را انجام داده است، خاطرنشان کرد: تنها تیم مسابقات آسیایی هستیم که بازیکن خارجی در اختیار نداریم.

پایان پیام/۶۳۱۳۴/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول