اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

خاموشی : درآمدهای وقفی در استان یزد به سوی تولید انرژی خورشیدی برود/ افزایش درآمد موقوفات در سال ۱۴۰۲

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به ظرفیت‌های مختلف موقوفات استان یزد برای سرمایه‌گذاری گفت: برخی استان‌ها در زمینه درآمد موقوفات، می‌توانند چندین برابر سال گذشته افزایش درآمد داشته باشند.

خاموشی : درآمدهای وقفی در استان یزد به سوی  تولید انرژی خورشیدی برود/ افزایش درآمد موقوفات در سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، یازدهمین جلسه از سلسله جلسات مولدسازی منابع و دارایی‌های موقوفات و بقاع متبرکه در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۲ (مهار تورم و رشد تولید) امروز (۲۲ فروردین‌ماه) با حضور حجت‌الاسلام سیدمهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و جمعی از مدیران ستادی مرتبط به‌ صورت ارتباط ویدئوکنفرانسی با مسؤولان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد در ساختمان شهید سلیمانی این سازمان برگزار شد.

حجت‌الاسلام خاموشی در این جلسه با بیان اینکه اولویت نخست ما در موقوفات، حفظ‌العین است، اظهار داشت: برخی استان‌ها در زمینه درآمد موقوفات، می‌توانند چندین برابر سال گذشته افزایش درآمد داشته باشند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مختلف موقوفات استان یزد برای سرمایه‌گذاری افزود: استان یزد ظرفیت‌های مناسبی برای سرمایه‌گذاری‌های دارد. نتیجه‌بخش بودن این سرمایه‌گذاری‌ها، امیدبخش خواهد بود.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با تأکید بر اینکه دولت باید از تک محصولی نفت بیرون بیاید، گفت: یکی از مزیت‌های اقتصادی ایران، اقتصاد دریا مبنا است و سازمان اوقاف و امور خیریه خودش را در این بخش پیشران می‌داند.

وی با بیان اینکه اداره کل اوقاف و امور خیریه یزد باید برای تولید انرژی خورشیدی برنامه‌ریزی داشته باشد، افزود: در مزیت نسبی استان، صنایع دستی و تولید فرش وجود دارد، می‌توانیم ابزار را در اختیار تولیدکنندگان قرار دهیم و با این تولیدکنندگان مشارکت داشته باشیم.

به گزارش فارس،‌ در این جلسه هر یک از مدیران ستادی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد پرداختند و وظایف این اداره کل در راستای تحقق شعار «مهار تورم و رشد تولید» را تبیین کردند. پس از آن مدیرکل اوقاف و امور خیریه یزد و معاونان و مدیران این اداره کل پیشنهاداتی را در خصوص فعالیت‌های سال جاری ارائه دادند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول