اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

«بی‌مرز با حجاب» روی آنتن شبکه دو/ نگاهی به تجربه زیست بانوان مسلمان در سایر کشورها

«بی‌مرز با حجاب» با محوریت دلایل اقبال حجاب در کشورهای دیگر از دوشنبه 4 اردیبهشت روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

«بی‌مرز با حجاب» روی آنتن شبکه دو/ نگاهی به تجربه زیست بانوان مسلمان در سایر کشورها

به گزارش خبرگزاری فارس، «بی‌مرز با حجاب» با محوریت دلایل اقبال حجاب در کشورهای دیگر از دوشنبه ۴ اردیبهشت روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

این برنامه با هدف نشان دادن تلاش‌های خانواده‌ها و بانوان مسلمان کشورهای دیگر برای داشتن یک زندگی سالم و خداپسندانه، در دو فصل تهیه و تولید شده است که فصل اول آن سال ۹۸ در ۷۵ قسمت از شبکه دو پخش شده بود.

فصل دوم این برنامه نیز در ۱۰۵ قسمت تهیه و تولید شده که تاکنون ۶۸ قسمت آن پخش شده و ادامه قسمتهای آن از امشب ساعت ۱۹:۱۰ روانه آنتن می‌شود. 
در ادامه این مجموعه، محورها و موضوعات مختلفی همچون جمعیت، ارائه الگوهای جدید اشتغال خانگی بانوان و دلایل اقبال به حجاب در کشورهای دیگر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

گفتنی است این برنامه به زبانهای اردو، ترکی، انگلیسی، عربی، بوسنیایی، کردی و... ترجمه و دوبله شده و به صورت همزمان از شبکه‌های برون‌مرزی نیز در حال پخش است.
برنامه «بی‌مرز با حجاب» کاری از گروه خانواده شبکه دو، به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و اجرای شیدا نیکوروین است که از دوشنبه ۴ اردیبهشت هرشب بجز پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها ساعت ۱۹:۱۰ پخش شده و بازپخش آن نیز روز بعد ساعت ۲:۳۰ بامداد خواهد بود.

پایان پیام/ ت 1051

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول