اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تجلیل از قهرمانان و داوران ورزش فراملی در همدان

مراسم تجلیل از قهرمانان، داوران و مربیان فراملی ورزش در همدان طی سال‌های ۹۹، ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

تجلیل از قهرمانان و داوران ورزش فراملی در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، فردا(۲۱ اردیبهشت) با حضور مسئولان استانی و کشوری از ۱۲۹ قهرمان، داور و مربی فراملی سال‌های ۹۹، ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ ورزش استان مورد تجلیل خواهد شد.

از این تعداد ۱۵ داور، ۲۱ مربی و ۹۲ قهرمان فراملی هستند که صاحب عنوان بین‌المللی، آسیایی و جهانی شده‌اند. در میان داوران، ۱۳ مرد و دو خانم در این لیست حضور دارند که پیام و بیژن حیدری چهره‌های شاخص این رده به شمار می‌روند.

۱۵ مربی آقا و ۶ مربی خانم هم لیست مربیانی که مورد تجلیل قرار خواهند گرفت را تشکیل می‌دهند. همچنین از ۹۲ قهرمان، سهم آقایان ۵۹ نفر و سهم بانوان ۳۳ نفر است.

این مراسم بعد از سه سال وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا با حضور مقامات استانی و کشوری برگزار خواهد شد و گفته می‌شود سیدمحمد پولادگر معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش و جوانان به احتمال زیاد میهمان ویژه این مراسم خواهد بود.

نکته جالب درباره این مراسم این است که فوتبال در میان افرادی که قرار است مورد تجلیل قرار گیرند، نماینده ورزشکار ندارد و فقط داوران هستند که نامی از پرمخاطب‌ترین رشته استان ورد زبان‌ها خواهند کرد.

کشتی هم که سال‌ها با حضور نامدارانی چون گودرزی، برادران جوکار و... پای ثابت مراسم تجلیل بود، این بار نمایندگانی در آئین تجلیل دارد که نامشان کمتر به گوش علاقمندان به ورزش اول ایران خورده است.

رشته‌هایی مثل دوومیدانی و قایقرانی نمایندگان زیادی در لیست منتخب تجلیل دارند و تیراندازی به عنوان یکی از رشته‌های المپیکی استان، یک نماینده در مراسم فردا خواهد داشت.

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان هم گویا برای نخستین بار برنامه‌های خاصی برای این آئین در نظر گرفته که یکی از آنها ساخت کلیپ با موضوع قهرمانان ورزشی استان است که با نویسندگی حامد صیفی خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس و گویندگی حمید محمدی مجری خوشنام برنامه فوتبال ۱۲۰ پخش خواهد شد.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول